Polsat: 2,13 mln zł zebrane dzięki Mikołajkowemu Blokowi Reklamowemu
Dzięki zgromadzonym środkom udaje się sfinansować rehabilitację dzieci, ale także wyremontować i wyposażać placówki medyczne, edukacyjne i opiekuńcze (fot. materiały prasowe)
22. Mikołajkowy Blok Reklamowy śledziło w Polsacie średnio 2,32 mln widzów (dane z widownią poza domem), co przełożyło się na 2,13 mln zł na pomoc chorym dzieciom, podopiecznym Fundacji Polsat.
Blok Polsatu nadawano 6 grudnia od 18.45. Udziały w czasie emisji to 20,33 proc. w grupie ogólnej 4+ i 20,86 proc. w komercyjnej 16-59.
Czytaj też: Polsat podnosi ceny reklam na 2026 rok. "Ciężko w ogóle komentować"
Dzięki zgromadzonym środkom udaje się sfinansować rehabilitację dzieci, ale także wyremontować i wyposażać placówki medyczne, edukacyjne i opiekuńcze.
Rok temu 21. Mikołajkowy Blok Reklamowy śledziło w Polsacie średnio 2,7 mln widzów (bez widowni poza domem), co przełożyło się na ponad 2,4 mln zł na pomoc chorym dzieciom.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Co piąty klient płatnej telewizji rozważał rezygnację z abonamentu. Nowe badanie
(MNIE, 09.12.2025)










