Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 08, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W "Mam Talent!" Agnieszkę Woźniak-Starak zastąpi Paulina Krupińska-Karpiel

Paulina Krupińska-Karpiel związana jest z TVN od 2014 roku (fot. Paweł Supernak/PAP)

Paulina Krupińska-Karpiel poprowadzi z Janem Pirowskim wiosenną, 17. edycję programu "Mam Talent!" w TVN. Poprzedni sezon prowadziła z Pirowskim Agnieszka Woźniak-Starak.

Paulina Krupińska-Karpiel jest prezenterką telewizyjna i fotomodelką. W 2004 roku zwyciężyła w konkursie Foto Models Poland. W 2012 roku zdobyła tytuł Miss Mazowsza, w tym samym roku wygrała wybory Miss Polonia.

Czytaj też: TVN Siedem z dwiema edycjami "Hotelu Paradise". Będą dwie prowadzące

Od 2014 roku Krupińska-Karpiel związana jest z TVN. Debiutowała jako współprowadząca program "Klinika urody" dla TVN Style. W kolejnych latach prowadziła programy "Sekrety Doliny Inków" (2016) i "Wychować i nie zwariować" (2016). W 2019 roku uczestniczyła w programie TVP 2 "Dance Dance Dance". Od marca 2020 roku współprowadzi poranny program "Dzień dobry TVN".

Poprzednią, 16. edycję "Mam talent!" oglądało średnio 1,51 mln widzów. TVN emitował program w soboty, od 1 marca do 17 maja, najpierw o godz. 19.30, a później o 19.45. Najwięcej widzów – 1,82 mln – przyciągnął odcinek z 5 kwietnia. Finał oglądało 1,42 mln widzów.

Czytaj też: Co piąty klient płatnej telewizji rozważał rezygnację z abonamentu. Nowe badanie

(JF, 08.12.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.