Kolporter uruchomił nowe saloniki sprzedaży
Od początku roku Kolporter uruchomił 12 nowych saloników prasowych (fot. materiały prasowe)
W trzecim kwartale 2025 roku Kolporter uruchomił cztery nowe saloniki. Pięć istniejących punktów zostało poddanych rebrandingowi.
Nowe saloniki Kolportera otwarto w Chęcinach, Płocku, Szydłowcu i Świdniku. Odnowiono wizerunek punktów mieszczących się w Chełmie, Krasnymstawie, Opolu, Toruniu i Zamościu.
"Modernizacje i nowe otwarcia wynikają z naszej długofalowej strategii oraz bardzo dobrej współpracy z partnerami w całej Polsce" – podkreśla w komunikacie Małgorzata Czajewicz, menedżer ds. Inwestycji w Pionie Saloników Prasowych Kolportera. – "W kolejnych miesiącach będziemy inwestować w kolejne lokalizacje. Rebranding bowiem wiąże się nie tylko z nowym designem i wizualną identyfikacją, ale także ofertą produktów dostosowaną do danej lokalizacji i oczywiście z udogodnieniami dla klientów".
Czytaj też: TVP Seriale liderem kanałów serialowo-filmowych w grupie ogólnej i 16-59
Sieć Kolportera liczy ok. 500 saloników prasowych, które firma systematycznie modernizuje i rozwija. W 2024 roku firma otworzyła 18 nowych saloników i zmodernizowała 35 istniejących punktów, z czego 20 przekształciła w saloniki premium. Od początku 2025 roku otwarto w sumie 12 nowych saloników i zmodernizowano 25 punktów sprzedaży.
(PAR, 27.11.2025)










