Serwisy internetowe kanałów informacyjnych ze spadkami liczby użytkowników
W zeszłym miesiącu Tvn24.pl (jako cały brand) miał 7,8 mln użytkowników (screen: Tvn24.pl)
W październiku liderem wśród serwisów internetowych telewizyjnych kanałów informacyjnych pod względem liczby odwiedzających je internautów był Tvn24.pl.
W zeszłym miesiącu Tvn24.pl (jako cały brand) miał 7,8 mln użytkowników (12,7 proc. mniej niż we wrześniu). Drugi był Polsatnews.pl – 3,93 mln (o 18,1 proc. mniej), trzeci Tvp.info – 2,17 mln (21,8 proc. mniej), a czwarty Tvrepublika.pl – 506 tys. (33,6 proc. mniej).
W statystykach pod względem ATS, czyli średniego czasu, jaki użytkownicy spędzają na danym kanale mediowym, prowadził Tvrepublika.pl – 1 godzina 8 minut i 22 sekundy wobec 55 minut i 42 sekund we wrześniu, drugi był Tvn24.pl – 17 minut i 34 sekundy wobec 18 minut i 1 sekundy, trzeci Polsatnews.pl – 9 minut i 17 sekund wobec 8 minut i 36 sekund, a czwarty Tvp.info – 8 minut i 30 sekund wobec 7 minut i 34 sekund.
W kategorii informacje i publicystyka Tvn24.pl odwiedziło 6,97 mln internautów (miesiąc do miesiąca o 14,8 proc. mniej), a w kategorii informacje i publicystyka – ogólne (z informacjami ogólnopolskimi) – 5,55 mln (16,7 proc. mniej). Wyniki pozostałych portali są w tych kategoriach takie same, jak w kategorii głównej.
Dane: Mediapanel PBI/Gemius
(MNIE, 14.11.2025)










