Maciej Bernacki z Mety przeszedł do Foap. Na stanowisko performance strategy lead
Maciej Bernacki przez osiem lat pracował w Meta (fot. materiały prasowe)
Do zespołu Foap, globalnej platformy i jednocześnie agencji kreatywnej, dołączył Maciej Bernacki, obejmując stanowisko performance strategy lead.
Maciej Bernacki w Foap ma się skoncentrować na tworzeniu strategii, które łączą treści, twórców i efektywność działań na platformach społecznościowych. To ekspert z ponad 10-letnim doświadczeniem w digital i performance marketingu.
Czytaj też: Paweł Jasiński został creative & strategy directorem w Walk Creative
Przez osiem lat Bernacki pracował w Meta, gdzie współtworzył strategie rozwoju dla wiodących globalnych marek. Wcześniej jako head of social media marketing w EssenceMediacom kierował zespołem odpowiedzialnym za opracowywanie i realizację strategii obecności marek w mediach społecznościowych.
Foap specjalizuje się w produkcji treści i strategii social mediów. Platforma zrzesza ponad 4,5 mln twórców ze Stanów Zjednoczonych, Europy i Azji. Główna siedziba Foap znajduje się w Warszawie.
Czytaj też: McCann Poland z Grand Prix Golden Drum 2025
(AMS, 15.10.2025)










