Paweł Jasiński został creative & strategy directorem w Walk Creative
Paweł Jasiński przez ostatnie ponad półtora roku był strategiem w One Eleven (fot. materiały prasowe)
Agencja Walk Creative zatrudniła Pawła Jasińskiego na nowo utworzone stanowisko creative & strategy directora.
W Walk Creative Jasiński odpowiada za integrację kreacji ze strategią, podnoszenie kompetencji i konkurencyjności agencji oraz zarządzanie zespołem kreatywnym. Będzie także wspierał rozwój produktów i narzędzi technologicznych agencji.
Czytaj też: Mateusz Nowak przeszedł z marketingu mBanku do PKO BP. Został dyrektorem
Paweł Jasiński przez ostatnie ponad półtora roku był strategiem w One Eleven. Karierę zawodową zaczynał w dziale brand consultingu BNA, był strategiem w MullenLowe, 2012 Agency i VML. Pełnił funkcję strategy group head w VMLY&R, współtworzył agencję brandingową Wyraz. Jest również współzałożycielem New Areas.
Realizował projekty dla takich marek jak: OLX, IKEA, Lay's, Decathlon, HBO, Player, T-Mobile, Plus, Ford, EB, Żywiec, Kozel, Łomża, Showmax, Canal+, Ibuprom, x-kom, Microsoft, Intel, Ballantine's czy Wyborowa. Jego projekty nagradzano w konkursach branżowych, np. Effie, KTR czy Innovation.
Czytaj też: Crafty SPR Awards 2025 przyznane. Moon Films domem produkcyjnym roku
(AMS, 14.10.2025)










