Erwan Luherne z Grupy Kino Polska o Stopklatce, Zoom TV i współpracy z twórcami internetowymi
Erwan Luherne to członek zarządu Grupy Kino Polska (fot. materiały prasowe)
Erwan Luherne, członek zarządu Grupy Kino Polska, zdradza Press.pl, co z "Magią nagości. Polska", jak będzie wyglądać kampania nowego serialu Stopklatki i czy nadawca będzie szerzej współpracował z twórcami internetowymi.
Erwan Luherne podkreśla, że "Zajazd. Będzie się działo" Stopklatki to pierwszy codzienny serial nadawcy, który traktuje on jako długoterminową inwestycję w budowanie relacji z widzami. – Jak w przypadku każdej nowej produkcji, naszym głównym celem jest stopniowe zdobywanie publiczności, wspierane przez przemyślaną komunikację i działania promocyjne. Dajemy temu serialowi czas na rozwój, ponieważ wierzymy, że dzięki autentyczności, emocjom oraz historiom, z którymi wielu widzów może się utożsamić (eksponującym więzi rodzinne, polską tradycję i codzienne wyzwania), "Zajazd. Będzie się działo" będzie przyciągał – komentuje.
Czytaj też: Oglądalność programu Sekielskiego w TVP Info. Najpopularniejszy odcinek z ministrem cyfryzacji
Premierowe odcinki będzie można oglądać od 27 października, od poniedziałku do piątku o 18.55. W produkcji występują m.in. Bartłomiej Nowosielski i Ewa Lorska. Pierwszy sezon ma liczyć 30 odcinków. Serial produkuje Constantin Entertainment Polska.
Jak dodaje, rozpoczęto już działania komunikacyjne wspierające serial na kanałach grupy. – Kampania reklamowa rusza 13 października i obejmie przestrzeń miejską, digital, prasę, radio oraz media własne. Koncepcja kreatywna powstaje wewnętrznie, w naszym dziale marketingu i koncentruje się wokół rodziny Pietrzaków, która zarówno w serialu, jak i w kampanii pozostaje w centrum wydarzeń. Dodatkowo zaangażowaliśmy osobowości medialne – Marylę Rodowicz oraz duet Sylwię Bombę i Grzegorza Collinsa – którzy pojawią się w specjalnych odcinkach "Zajazd. Będzie się działo". Więcej szczegółów ujawnimy wkrótce – zachęcamy wszystkich do śledzenia naszego profilu w mediach społecznościowych. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Havas Media – informuje Luherne.
Internet w telewizji
Czy po Robercie Makłowiczu, którego internetowy program pokazuje Stopklatka, nadawca zamierza też sięgać po inne programy twórców internetowych? – Internet to przestrzeń pełna kreatywności, dlatego z dużą uwagą śledzimy twórców, którzy mogą wnieść wartość do naszych kanałów. Jesteśmy otwarci na projekty, które w naturalny sposób wpisują się w charakter naszych stacji i odpowiadają na potrzeby naszych widzów – stwierdza Erwan Luherne.
Czytaj też: Sąd umorzył sprawę wytoczoną naczelnemu serwisu Goniec.pl przez Krzysztofa Rutkowskiego
Z kolei 20 października w paśmie podróżniczo-kulinarnym Stopklatki zadebiutuje produkcja własna stacji "Pyszne dania w 10 minut z Julią Oleś". – To praktyczny poradnik dla smakoszy ceniących szybkie i proste rozwiązania w kuchni – informuje Luherne. Oleś to też prowadząca "Magii nagości. Polska".
Członek zarządu Grupy Kino Polska dodaje: – Seria krótkich, 10-minutowych odcinków to nowy format telewizyjny w naszym portfolio, który został stworzony z myślą o reklamodawcach, oferując możliwość lokowania produktu i sponsoringu w ramach oferty biura reklamy Canal+ Advertising. Reklamodawcy, m.in. firmy Beco i Zwieger, zyskali możliwość zaprezentowania swojej oferty w sposób niezwykle naturalny i dopasowany do kontekstu, a także dotarcia do szerokiej widowni kanału Stopklatka. Jesteśmy otwarci na współprace, które w naturalny sposób wpisują się w charakter naszych kanałów i odpowiadają na potrzeby widzów.
Mniej kabaretów
W tym sezonie Grupa Kino Polska ma mniej programów kabaretowych, np. Zoom TV nie ma premier "Kabaretowych przebojów". Nadawca nie zrezygnował jednak całkowicie z kabaretów.
Czytaj też: Kanał Zero z cyklem "Życie ponad stan". Uruchomił też zbiórkę na "wodny wóz transmisyjny"
– We wrześniu na antenie Zoom TV rozpoczęliśmy emisję programu "Hity polskiego kabaretu" (kolejnego sezonu – przyp. red.), dzięki któremu widzowie mogą zobaczyć swoje ulubione skecze i występy komediowe. Choć nie jest to produkcja własna, prezentowane odcinki są premierowe i wcześniej nie były pokazywane, co sprawia, że wartość dla widza pozostaje równie wysoka – informuje Luherne.
Plany wobec Zoom TV
Grupa planuje z kolei kontynuację "Magii nagości. Polska". – "Magia nagości" to jeden z flagowych programów Zoom TV. Do tej pory zrealizowaliśmy cztery edycje polskiej wersji show, a na antenie emitujemy również zagraniczne odsłony – stwierdza. I dodaje, że grupa dostrzega duży potencjał w tym formacie. – Możemy Państwu jako pierwszym ujawnić, że bardzo chcielibyśmy zrealizować kolejną polską edycję "Magii nagości" i podjęliśmy już w tym kierunku pewne działania – stwierdza Erwan Luherne.
Pod koniec roku Zoom TV zniknie z naziemnego MUX 8. – Zoom TV pozostaje szeroko dostępny w podstawowych pakietach operatorów, co zapewnia mu szeroki zasięg i dużą widownię. Przyglądamy się treściom, które cieszą się popularnością wśród odbiorców korzystających z telewizji kablowej i satelitarnej. Opracowujemy strategię dla kanału w nowym układzie dystrybucji, tak aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby tej grupy odbiorców – podkreśla Erwan Luherne.
Czytaj też: Wiedzą, ale nie powiedzą. Dziennikarze sportowi wolą nie dotykać tematów tabu
(MNIE, 12.10.2025)










