Najpopularniejsze wydania programów publicystycznych mają ponad 1 mln widzów
"Pytanie dnia" można oglądać po programie "19.30" (screen: Vod.tvp.pl)
Spośród regularnych programów publicystycznych w tym roku największą widownię zgromadziły dotychczas początki rozmów "Pytania dnia" TVP 1 (program jest nadawany po "19.30") i "Gościa Wydarzeń" Polsatu (zaraz po głównych "Wydarzeniach").
W przypadku "Pytania dnia" był to trzyminutowy początek rozmowy z 2 czerwca (całość pokazuje TVP Info). Początek wywiadu nadany w Jedynce przyciągnął średnio 1,4 mln widzów (12,52 proc. udziału w grupie ogólnej 4+). Gościem był wtedy Waldemar Pawlak. Rozmowa toczyła się dzień po drugiej turze wyborów prezydenckich.
Najlepsze wyniki osiągane przez programy publicystyczne
Najpopularniejsze wydanie "Gościa Wydarzeń" z Polsatu nadano 2 marca. Oglądało je średnio 1,36 mln widzów (10,64 proc. w 4+). Był to ok. dwuminutowy początek rozmowy (całość pokazują Polsat News i Wydarzenia 24). Gościem była Kira Rudyk, deputowana Rady Najwyższej Ukrainy.
Czytaj też: "Fakty" TVN w czołówce programów informacyjnych. Na drugim miejscu "19.30" TVP
W przypadku "Gościa Dzisiaj" Republiki najchętniej oglądane było wydanie z 5 czerwca – 1,3 mln osób (12,28 proc. w 4+) – z udziałem prezydenta Karola Nawrockiego.
A tak wyglądają najlepsze wyniki osiągane przez inne programy publicystyczne:
- "W kuluarach" TVN 24 – wydanie z 11 kwietnia, nadane po debacie wyborczej w Końskich (1,25 mln widzów i 18,19 proc. w 4+);
- "Bez kitu" TVN 24 – z 28 lutego, którego tematem była scysja pomiędzy Donaldem Trumpem i Wołodymyrem Zełenskim (1,09 mln widzów i 8,76 proc. w 4+);
- "Prezydenci i premierzy" Polsatu – z 15 marca (1,02 mln widzów i 9 proc. w 4+; ok. sześciominutowy początek, całość emituje Polsat News);
- "W punkt" Republiki – z 2 czerwca, dzień po drugiej turze wyborów prezydenckich (962 tys. widzów i 8,95 proc. udziału w 4+).
Zestawienie obejmuje widownię regularnie nadawanych programów klasyfikowanych przez Nielsena jako publicystyka (od 1 stycznia do 6 października).
Dane: Nielsen Media
Czytaj też: Urząd Skarbowy wszedł na konta fundacji Miłosza Manasterskiego, byłej gwiazdy TVP Info
(MNIE, 11.10.2025)










