Polsat Play liderem kanałów lifestylowych w grupie ogólnej, a TVN Style w komercyjnej 16-59
TVN Style prowadził w grupie komercyjnej 16-59 (fot. materiały prasowe)
We wrześniu 2025 roku wśród kanałów lifestylowych najwyższy udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej 4+ uzyskał Polsat Play. W grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVN Style, nieznacznie wyprzedzając Polsat Play.
W grupie ogólnej 4+ Polsat Play (Grupa Polsat Plus) miał średnio 0,39 proc. udziału w rynku wobec 0,49 proc. we wrześniu 2024 roku. Drugie miejsce zajął Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) z 0,31 proc. (spadek z 0,37 proc.).
Czytaj też: Niemal 2 mln widzów śledziło w kanałach Polsatu walkę polskich siatkarzy o medal
Za nim uplasowały się: TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,29 proc. (spadek z 0,3 proc.), naziemny TVP Kobieta (Telewizja Polska) – 0,24 proc. (spadek z 0,32 proc.) i HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,17 proc. (spadek z 0,23 proc.).
W czołówce najchętniej oglądanych kanałów lifestylowych były też:
- Canal+ Domo (Canal+ Polska) – 0,14 proc. (wzrost z 0,13 proc.),
- BBC Lifestyle (BBC Studios) – 0,1 proc. (wzrost z 0,07 proc.),
- Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) – 0,1 proc. (bez zmian),
- TLC (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,09 proc. (spadek z 0,14 proc.),
- Travel Channel (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,07 proc. (spadek z 0,08 proc.),
- Discovery Life (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,06 proc. (spadek z 0,07 proc.)
- i Active Family (R.D.F. Entertainment) – 0,06 proc. (spadek z 0,12 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy był TVN Style, którego udział wyniósł 0,43 proc. (wzrost z 0,41 proc.). Dalej uplasowały się: Polsat Play – 0,42 proc. (spadek z 0,49 proc.) i Polsat Cafe – 0,36 proc. (spadek z 0,43 proc.).
Dane: Nielsen Media
Czytaj też: TVN będzie poszerzał zasięg reklamy DAI. "Stopień zaawansowania jest daleko idący"
(MNIE, 05.10.2025)










