TVN będzie poszerzał zasięg reklamy DAI. "Stopień zaawansowania jest daleko idący"
Dzięki DAI można w jednym czasie emitować różne reklamy dla różnych grup odbiorców (fot. Pixabay.com)
TVN Warner Bros. Discovery będzie poszerzał zasięg reklamy DAI, czyli dynamicznej podmiany spotów. Rozmawia w tej sprawie z kolejnymi zainteresowanymi podmiotami.
– My jako grupa TVN Warner Bros. Discovery już DAI mamy w telewizji naziemnej (…), ale mamy też już go z jednym operatorem – WP (Pilot WP – przyp. red.), gdzie to też działa. Jesteśmy w wielu rozmowach i stopień zaawansowania jest daleko idący. Ja bym się spodziewał, że to naprawdę kwestia czasu, gdy to będzie dalej rozszerzane – powiedział w trakcie 52. Międzynarodowej Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej PIKE – Connect w Łodzi Michał Walewski, affiliate sales senior director w TVN Warner Bros. Discovery.
Czytaj też: Global SABRE Award dla TVN Warner Bros. Discovery za obronę wolnych mediów w Polsce
Odnosząc się do wspólnego standardu DAI dla największych nadawców, stwierdził: – My już działamy, więc trudno nam powiedzieć, żebyśmy siedli do stołu i rozmawiali o standardzie, kiedy to działa i to jest.
Jak dodał, nie chodzi o to, żeby wszyscy przyłączyli się do standardu TVN. – My ponieśliśmy bardzo duże inwestycje, żeby to uruchomić, także kolejne wdrożenia z partnerem to też są inwestycje po naszej stronie – zaznaczył Michał Walewski. Dodał, że obecnie operatorzy nie mają przychodów z reklam, a dzięki DAI TVN jest gotowy podzielić się z nimi tymi przychodami.
Własne rozwiązania DAI ma też spółka GPW DAI. Dzięki DAI można w jednym czasie emitować różne reklamy dla różnych grup odbiorców.
Czytaj też: TVN w paśmie "Afryki Express" wiceliderem w 16-49. Program prowadzi Izabella Krzan
(MNIE, 04.10.2025)










