"Dzień dobry TVN" nadal liderem programów śniadaniowych. "Pytanie na śniadanie" drugie
"Dzień dobry TVN" obchodzi jubileusz 20-lecia (fot. materiały prasowe)
Program "Dzień dobry TVN" we wrześniu zyskał widzów i utrzymał pozycję lidera programów śniadaniowych.
Z danych Nielsen Media za wrzesień wynika, że "Dzień dobry TVN" (w dni powszednie 7.45-11.35, a w weekendy do ok. 12) oglądało w TVN średnio 395 tys. widzów, czyli o 10 tys. więcej niż przed rokiem. Udział w grupie ogólnej 4+ wzrósł z 8 proc. do 8,57 proc., a w komercyjnej 16-49 – z 9,58 proc. do 9,90 proc.
Czytaj też: TVN: "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler notują wyższy udział w rynku niż przed rokiem
"Pytanie na śniadanie" (od 7.30 do ok. 11.45) w TVP 2 śledziło średnio 283 tys. widzów, czyli o 2 tys. mniej niż rok wcześniej. Udział w 4+ wzrósł z 5,91 proc. do 6,32 proc., a w 16-49 – z 5,22 proc. do 6,60 proc.
Z kolei śniadaniówka "Halo tu Polsat" (w piątki 8-11.30, w soboty i niedziele 8-11) gromadziła średnio 193 tys. widzów, czyli rok do roku o 23 tys. mniej. Udział w 4+ wynosił 3,91 proc. (spadek z 3,99 proc.), a w 16-49 – 4,45 proc. (wzrost z 4,25 proc.).
Wcześniej, od ok. 6 rano, Polsat nadaje "Nowy dzień". Na głównej antenie we wrześniu program oglądało średnio 194 tys. widzów, 25 tys. mniej. Udział w 4+ spadł z 9,30 proc. do 8,32 proc., a w 16-49 poszedł w górę z 10,42 proc. do 10,67 proc.
"Dzień dobry TVN" obchodzi jubileusz 20-lecia. Z tej okazji do prowadzenia programu okazjonalnie wrócili byli gospodarze, np. Kinga Rusin i Bartosz Węglarczyk.
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem
Czytaj też: "Kawa czy herbata?" wróciła jako niedzielny program popołudniowy w TVP 3 Opole
(MNIE, 03.10.2025)










