Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 02, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Yuriy Bryvus product & martech directorem w Dentsu Creative

Yuriy Bryvus ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w kierowaniu inicjatywami transformacji cyfrowej (fot. Umbrex.com)

Yuriy Bryvus dołączył do zespołu agencji Dentsu Creative. Objął stanowisko product & martech directora. Ma za zadanie zintegrować obszary rozwoju produktów mediowych i martech w ramach Dentsu Polska.

Yuriy Bryvus odpowiada za budowanie i skalowanie usług, które łączą dane, technologię, kreację i media w spójną ofertę dla klientów, a także za przyspieszanie wdrażania nowych rozwiązań na rynku lokalnym i regionalnym.

Zespół product & martech jest na etapie powstawania. Ma łączyć kompetencje ekspertów z obszarów danych, mediów, technologii i kreacji.

Yuriy Bryvus ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w kierowaniu inicjatywami  transformacji cyfrowej w regionach Europy Środkowo-Wschodniej i Bliskiego Wschodu oraz Afryki Północnej. Pracował m.in. dla Adlook, RTB House i Shopee. Na początku kariery w McKinsey & Company kierował projektami due diligence i transformacji cyfrowej w sektorach opieki zdrowotnej, TMT i handlu detalicznego.

(AMS, 02.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.