Yuriy Bryvus product & martech directorem w Dentsu Creative
Yuriy Bryvus ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w kierowaniu inicjatywami transformacji cyfrowej (fot. Umbrex.com)
Yuriy Bryvus dołączył do zespołu agencji Dentsu Creative. Objął stanowisko product & martech directora. Ma za zadanie zintegrować obszary rozwoju produktów mediowych i martech w ramach Dentsu Polska.
Yuriy Bryvus odpowiada za budowanie i skalowanie usług, które łączą dane, technologię, kreację i media w spójną ofertę dla klientów, a także za przyspieszanie wdrażania nowych rozwiązań na rynku lokalnym i regionalnym.
Zespół product & martech jest na etapie powstawania. Ma łączyć kompetencje ekspertów z obszarów danych, mediów, technologii i kreacji.
Yuriy Bryvus ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w kierowaniu inicjatywami transformacji cyfrowej w regionach Europy Środkowo-Wschodniej i Bliskiego Wschodu oraz Afryki Północnej. Pracował m.in. dla Adlook, RTB House i Shopee. Na początku kariery w McKinsey & Company kierował projektami due diligence i transformacji cyfrowej w sektorach opieki zdrowotnej, TMT i handlu detalicznego.
(AMS, 02.10.2025)










