Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 16, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Melania Kulczycka przejęła zarządzanie grupą Oto Family, Jacek Kulczycki pozostaje mentorem

Melania Kulczycka zarządza Oto Family. Monika Wagner została nową CEO (fot. materiały prasowe)

Melania Kulczycka objęła zarządzanie grupą Oto Family, natomiast stanowisko chief executive officer przejęła Monika Wagner. Dotychczasowy CEO i założyciel firmy Jacek Kulczycki pozostaje w strukturze spółki w roli mentora.

Melania Kulczycka będzie się zajmować rozwijaniem strategicznym grupy, promowaniem jej działań oraz wyznaczaniem wspólnej wizji dla wszystkich spółek firmy.

Czytaj też: Piotr Grabowski digital, product & innovation directorem w Saatchi & Saatchi

"Oto Family jest już na tyle dużą grupą, że wymaga spójnej strategii i wizji na dalszy rozwój. Niektóre spółki są świetnie wypozycjonowane na rynku, jednak jako całość mocno inwestujemy w nowe pomysły i technologie, które potrzebują odpowiedniego wsparcia i planu. Będę również skupiać się na spójności działań wewnątrz struktur" – mówi Melania Kulczycka, wiceprezeska Oto Family.

"Po trzech dekadach budowania i prowadzenia spółki, która dziś obejmuje osiem podmiotów, naturalnym krokiem staje się dla mnie skupienie na rozwoju strategicznym. Cieszę się, że Melania zgodziła się kontynuować rodzinną tradycję. Wiem, że zostawiam Oto Family w najlepszych możliwych rękach" – dodaje Jacek Kulczycki, założyciel grupy Oto.

Nową CEO została Monika Wagner, związana ze studiem od 2023 roku, dotąd pełniąca funkcję head of production. Wagner ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży filmowej i reklamowej. Przez 13 lat była związana ze studiem F25, gdzie przeszła wszystkie szczeble kariery – od kierowniczki produkcji, przez producentkę, aż po head of production. Zrealizowała i nadzorowała liczne kampanie dla lokalnych i globalnych marek, budując trwałe relacje z klientami w Polsce i za granicą.

Czytaj też: Otwarta głowa. Rozmowa z Arkadiuszem Mierzwą, Dyrektorem Komunikacji Roku 2024

Oto Film funkcjonuje na rynku od 1992 roku. Jest jednym z najdłużej działających oraz największych domów produkcyjnych w Polsce. Ma na koncie blisko 3 tys. realizacji dla znanych marek. Współpracuje zarówno z klientami lokalnymi, jak i międzynarodowymi.

Studio realizowało kampanie m.in. dla Jeronimo Martins, Kompanii Piwowarskiej, T-Mobile, McDonald’s, Play, Canal+, Coca-Cola, Ferrero, Reckitt, L’Oréal. A także dla zagranicznych reklamodawców, w tym Pepsi, Panasonic, BMW, Porsche, Suzuki.

Czytaj też: Sponsoring kultury wychodzi z ram. Sekcja specjalna w magazynie "Press"

(AMS, 16.09.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.