Magda Gessler w kampanii Samsunga "Magda od Galaxy". Promuje funkcje AI
Kampania obejmuje kanały digital, OOH, DOOH i offline (screen: YouTube/Samsung Polska)
Samsung Electronics wystartował z kampanią "Magda od Galaxy" z udziałem Magdy Gessler. Gessler podpowiada, jak poradzić sobie z codziennymi wyzwaniami za pomocą funkcji AI w urządzeniach Galaxy.
"Nasze telefony od lat wyprzedzają potrzeby konsumentów, dlatego najnowszą kampanią chcemy pokazać obecnym i przyszłym użytkownikom, jak wielki potencjał drzemie w naszych smartfonach dzięki AI" – mówi Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing w Samsung Electronics.
Czytaj też: Melania Kulczycka przejęła zarządzanie grupą Oto Family, Jacek Kulczycki pozostaje mentorem
Kampania obejmuje kanały digital, OOH, DOOH i offline. Za opracowanie lokalnej koncepcji strategicznej i kreatywnej oraz realizację kampanii odpowiada agencja VML. Planowanie i zakup mediów powierzono agencji Starcom, a działania PR – dfusion communication.
Produkcję filmów i materiałów fotograficznych zrealizował dom produkcyjny Papaya Films we współpracy z twórczyniami i twórcami z Papaya Roster – reżyserką Marysią Makowską oraz autorem zdjęć Michałem Dąbalem. Za sesję zdjęciową odpowiadał Bogdan Jabłoński.
Czytaj też: Ford z pierwszą globalną kampanią reklamową od 15 lat
(MS, 16.09.2025)










