Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 16, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magda Gessler w kampanii Samsunga "Magda od Galaxy". Promuje funkcje AI

Kampania obejmuje kanały digital, OOH, DOOH i offline (screen: YouTube/Samsung Polska)

Samsung Electronics wystartował z kampanią "Magda od Galaxy" z udziałem Magdy Gessler. Gessler podpowiada, jak poradzić sobie z codziennymi wyzwaniami za pomocą funkcji AI w urządzeniach Galaxy.

"Nasze telefony od lat wyprzedzają potrzeby konsumentów, dlatego najnowszą kampanią chcemy pokazać obecnym i przyszłym użytkownikom, jak wielki potencjał drzemie w naszych smartfonach dzięki AI" – mówi Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing w Samsung Electronics.

Czytaj też: Melania Kulczycka przejęła zarządzanie grupą Oto Family, Jacek Kulczycki pozostaje mentorem

Kampania obejmuje kanały digital, OOH, DOOH i offline. Za opracowanie lokalnej koncepcji strategicznej i kreatywnej oraz realizację kampanii odpowiada agencja VML. Planowanie i zakup mediów powierzono agencji Starcom, a działania PR – dfusion communication.

Produkcję filmów i materiałów fotograficznych zrealizował dom produkcyjny Papaya Films we współpracy z twórczyniami i twórcami z Papaya Roster – reżyserką Marysią Makowską oraz autorem zdjęć Michałem Dąbalem. Za sesję zdjęciową odpowiadał Bogdan Jabłoński.

Czytaj też: Ford z pierwszą globalną kampanią reklamową od 15 lat

(MS, 16.09.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.