Ford z pierwszą globalną kampanią reklamową od 15 lat
60-sekundowy spot inaugurujący kampanię prezentuje różne pojazdy Forda w kilku sytuacjach (screen YouTube.com/Ford Motor Company)
Ford Motor Co. rozpoczyna swoją pierwszą globalną kampanię od ponad 15 lat. Kampania pod hasłem "Ready Set Ford" została stworzona przez agencję Wieden+Kennedy. Narratorem spotu jest wieloletni ambasador marki, aktor Bryan Cranston.
"Do końca roku kampania zostanie wdrożona w większości krajów, do których dociera marka Ford. Pozostałe zostaną dodane na początku 2026 roku" – informuje Lisa Materazzo, dyrektorka marketingu Forda.
60-sekundowy spot inaugurujący kampanię prezentuje różne pojazdy Forda w kilku sytuacjach, m.in. na torze wyścigowym.
Kampania "Ready Set Ford" w Stanach Zjednoczonych ruszyła w środę 10 września w telewizji, kanałach cyfrowych i społecznościowych.
"Jednym z elementów, które wykorzystamy, będzie nasza długotrwała współpraca z prowadzącym program »Tonight Show« Jimmym Fallonem" – mówi Lisa Materazzo.
(MAC, 13.09.2025)










