W związku z nadchodzącym Świętem Niepodległości następne wydanie "Presserwisu" pojawi się na Państwa skrzynkach wyjątkowo w środę 12 listopada  |  Na Press.pl będziemy zamieszczać najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

W związku z nadchodzącym Świętem Niepodległości następne wydanie "Presserwisu" pojawi się na Państwa skrzynkach wyjątkowo w środę 12 listopada  |  Na Press.pl będziemy zamieszczać najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

W związku z nadchodzącym Świętem Niepodległości następne wydanie "Presserwisu" pojawi się na Państwa skrzynkach wyjątkowo w środę 12 listopada  |  Na Press.pl będziemy zamieszczać najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 13, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ford z pierwszą globalną kampanią reklamową od 15 lat

60-sekundowy spot inaugurujący kampanię prezentuje różne pojazdy Forda w kilku sytuacjach (screen YouTube.com/Ford Motor Company)

Ford Motor Co. rozpoczyna swoją pierwszą globalną kampanię od ponad 15 lat. Kampania pod hasłem "Ready Set Ford" została stworzona przez agencję Wieden+Kennedy. Narratorem spotu jest wieloletni ambasador marki, aktor Bryan Cranston.

"Do końca roku kampania zostanie wdrożona w większości krajów, do których dociera marka Ford. Pozostałe zostaną dodane na początku 2026 roku" – informuje Lisa Materazzo, dyrektorka marketingu Forda.

60-sekundowy spot inaugurujący kampanię prezentuje różne pojazdy Forda w kilku sytuacjach, m.in. na torze wyścigowym.

Kampania "Ready Set Ford" w Stanach Zjednoczonych ruszyła w środę 10 września w telewizji, kanałach cyfrowych i społecznościowych. 

"Jednym z elementów, które wykorzystamy, będzie nasza długotrwała współpraca z prowadzącym program »Tonight Show« Jimmym Fallonem" – mówi Lisa Materazzo.

(MAC, 13.09.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.