Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 10, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Tygodnik Powszechny” nie ma już promotorki marki

Monika Lech jest autorką książek fantasy, science fiction, romansów i obyczajowych (screen: Lubimyczytać.pl)

Monika Lech nie jest już promotorką marki „Tygodnik Powszechny”.

– Nie pracuję już dla „Tygodnika Powszechnego” – potwierdza „Pressewisowi” Monika Lech. Na stanowisku promotorki marki (odpowiednik brand menagera) pracowała od początku 2024 roku. Nie podała powodów rozstania z zespołem pisma ani planów zawodowych. W serwisie LinkedIn napisała, że jest otwarta na oferty pracy na stanowiskach kierownika i kierownika ds. mediów. Do końca 2017 roku była dyrektorką wydawniczą i programową serwisu Wyborcza.pl (Agora SA). Wcześniej pracowała w Grupie Onet-RASP – m.in. jako digital publishing director.

Według ustaleń „Presserwisu” jej odejście jest spowodowane m.in. koniecznością redukcji kosztów wydawnictwa. Spółka Tygodnik Powszechny zamknęła 2024 rok stratą netto 1,54 mln zł przy 10,5 mln zł przychodów ze sprzedaży.

(JF, 10.09.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.