GPW DAI rozpoczęła współpracę z Orange Polska przy DAI Prime
DAI Prime to jedna z trzech usług realizowanych przez należącą do GPW DAI Platformę Aukcyjną TeO (screen Gpwdai.pl)
Orange Polska i GPW DAI SA zawarły umowę o współpracy przy realizacji usługi DAI Prime.
Jak informuje GPW DAI, już blisko 2 mln dekoderów raportuje emisję reklam telewizyjnych z precyzyjnym targetowaniem.
DAI Prime to rozwiązanie, które umożliwia emisję reklam telewizyjnych w modelu cyfrowym, zbliżonym do reklam internetowych. Rozliczenie spotów odbywa się w modelu CPM, czyli za faktyczną liczbę odsłon. Elementem systemu jest wykorzystanie danych RPD (Return Path Data), pochodzących z dekoderów operatorów telewizyjnych, oraz danych z multipleksów w oparciu o technologię HBB.
DAI Prime to jedna z trzech usług realizowanych przez należącą do GPW DAI Platformę Aukcyjną TeO (pozostałe to DAI Pro i DAI Elite), budowaną przez ostatnie cztery lata ze środków Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
Dzięki DAI (dynamic ad insertion) można w jednym czasie emitować różne reklamy dla różnych grup odbiorców. Są one podmieniane w czasie rzeczywistym do poziomu konkretnego urządzenia.
(KOZ, MNIE, 28.08.2025)










