Strony WP, Onet i Gazeta.pl w czołówce polskich wielotematycznych serwisów kobiecych
W TOP 10 w lipcu największy spadek liczby realnych użytkowników odnotował serwis Kobieta.pl (screen: kobieta.pl)
W zestawieniu polskich wielotematycznych serwisów kobiecych w lipcu prowadziła Wirtualna Polska, co wynika z badania Mediapanel PBI/Gemius.
Kobiece serwisy WP odwiedziło 5,94 mln użytkowników, czyli o 18,29 proc. mniej niż w czerwcu. Na drugim miejscu uplasowały się kobiece strony Interii – 4,75 mln użytkowników (wzrost o 17,28 proc.), a na trzecim Onetu – 4,49 mln (spadek o 16,7 proc.).
Czytaj też: W lipcu wszystkie serwisy informacyjne w dół. Najwięcej stracił Onet
W pierwszej piątce znalazły się również serwis Polki.pl (Burda Media Polska), który zgromadziła 3,02 mln użytkowników (o 3,52 proc. mniej) i kobiece serwisy portalu Gazeta.pl (2,95 mln; spadek o 4,84 proc.).
W TOP10 Mediapanelu w tej kategorii są jeszcze:
• Ofeminin (RASP) – 2,73 mln użytkowników (spadek o 2,50 proc.);
• Lelum (Iberion) – 2,11 mln użytkowników (wzrost o 9,90 proc.);
• Kobieta.pl (Burda Media Polska) – 1,87 mln użytkowników (spadek o 34,21 proc.);
• kobiece serwisy TVN (Warner Bros. Discovery) – 1,77 mln użytkowników (wzrost o 40,48 proc.);
• Wysokie Obcasy (Agora) – 1,54 mln użytkowników (w czerwcu serwis nie znalazł się w pierwszej dziesiątce).
Kobiece serwisy WP odwiedziło 18,29 proc. mniej użytkowników niż w czerwcu (screen: Mediapanel)
Czytaj też: Maciej Świrski uruchomił swój serwis internetowy. "Szukam czytelników, nie przypadkowych kliknięć"
(PAR, 23.08.2025)










