W lipcu wszystkie serwisy informacyjne w dół. Najwięcej stracił Onet
Onet, choć utrzymał pierwszą pozycję w zestawieniu, stracił 27,81 proc. realnych użytkowników (screen: YouTube/Onet)
Wszystkie internetowe serwisy informacyjne zanotowały spadki w lipcu – wynika z badania Mediapanel. Najbardziej stracił Onet.
Liderem zestawienia w lipcu pozostał Onet, który zgromadził 9,89 mln realnych użytkowników. W porównaniu do czerwca informacyjna sekcja portalu zanotowała spadek liczby użytkowników o 27,81 proc.
Czytaj też: Interia.pl pierwszy raz wyprzedziła Onet.pl i Wp.pl w zestawieniu domen internetowych
Na drugim miejscu uplasowała się Interia z 7,29 mln RU (spadek o 0,72 proc.). Wirtualna Polska zajęła trzecią pozycję z 7,21 mln RU (spadek o 13,86 proc.).
Dalej znalazły się sekcje informacyjne TVN24.pl – 6,48 mln RU (spadek o 21,99 proc.) i RMF24.pl – 6,05 mln RU ze spadkiem o 27,67 proc.
W pierwszej dziesiątce znalazły się również informacyjne sekcje:
• Fakt.pl – 5,38 mln RU, spadek o 18,39 proc.,
• Wyborcza.pl – 4,98 mln RU, spadek o 27,08 proc.,
• Polsatnews.pl – 4,85 mln RU, spadek o 16,71 proc.,
• O2.pl – 4,80 mln RU, spadek o 12,27 proc.,
• Goniec.pl – 4,09 mln RU, spadek o 24,26 proc.
Wszystkie internetowe serwisy informacyjne zanotowały spadki w lipcu (screen: Mediapanel)
Czytaj też: Sławomir Kowalski uruchomił własny portal rozrywkowy Glampress.pl
(PAR, 16.08.2025)










