Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 19, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W grupie 24-49 słuchalność RMF FM wynosi 32 proc., a Radia Zet – 15,1 proc.

W grupie 24-49 RMF FM uzyskał 32 proc. udziału, a Radio Zet - 15,1 proc. (fot. Tommy Lopez/Pexels.com)

Wśród osób w wieku 25-49 lat wzrosła słuchalność Radia Zet, Radia Vox FM i radiowej Jedynki, a spadła RMF FM, Radia Eska i RMF Maxx.

Z badania Radio Track realizowanego przez Kantar i Adres:Media wynika, że w okresie maj-lipiec 2025 RMF FM w grupie 25-49 lat zdobył 32 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza spadek z 32,9 proc. w tych samych miesiącach rok wcześniej. Z kolei słuchalność Radia Zet wzrosła z 13,7 proc. do 15,1 proc.

Czytaj też: Radiowcy: rynek reklamy radiowej wzrósł o 6 proc. w pierwszym półroczu

Radio Eska uzyskało 8,9 proc. udziału (spadek z 9,2 proc.), a Radio Vox FM i RMF Maxx po 4,5 proc. Vox FM zanotował wzrost z 3,7 proc., a RMF Maxx spadek z 5,6 proc.

W pierwszej dziesiątce najchętniej słuchanych rozgłośni w grupie 25-49 lat znalazły się również:

  • regionalne rozgłośnie publiczne z antenami miejskimi zrzeszone w Audytorium 17 – 3,3 proc. (spadek z 3,7 proc.),
  • Antyradio – 3 proc. (spadek z 3,4 proc.),
  • Radio Złote Przeboje – 2,3 proc. (wzrost z 2,1 proc.),
  • Program I Polskiego Radia – 2,2 proc. (wzrost z 1,9 proc.)
  • i Radio Plus – 1,9 proc. (wzrost z 1,3 proc.).

Czytaj też: W radiowej Trójce do końca wakacji gośćmi rano będą eksperci zamiast polityków

(KOZ, 19.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.