Właściciel religijnej telewizji TBN Polska zakończył 2024 rok na niewielkim minusie
W ramówce kanału TBN Polska znajdują się programy religijne, historyczne, dokumentalne i dla dzieci (screen: Tbnpolska.tv)
Fundacja Trinity Broadcasting Network Polska, prowadzącą chrześcijańską stację telewizyjną TBN Polska, w 2024 roku miała 11 tys. zł straty netto przy 2,8 mln zł przychodów z działalności statutowej.
Ze sprawozdania przesłanego do Krajowego Rejestru Sądowego wynika, że przychody z działalności statutowej fundacji wzrosły z 587 tys. zł w 2023 roku do 2,8 mln zł w 2024 roku. Fundacja uzyskuje środki m.in. z darowizn. Te od osób prawnych w 2024 roku wyniosły 2,1 mln zł (260 tys. zł rok wcześniej). Koszty działalności statutowej spadły rok do roku o 15,9 proc., do 1,6 mln zł.
Finanse właściciela TBN Polska
Fundacja miała jeszcze 498 tys. zł przychodów z działalności gospodarczej (o 21,8 proc. mniej). Koszty działalności gospodarczej zmniejszyły się z 894 tys. zł do 147 tys. zł. Fundacja odnotowała 1,3 mln zł kosztów finansowych wobec zaledwie 8 tys. zł rok wcześniej. Pojawiły się też koszty ogólnego zarządu związane z kierowaniem jednostką – 357 tys. zł (rok wcześniej ich nie było).
Czytaj też: Michał Adamczyk o odejściu z roli dyrektora programowego wPolsce24: "Takie są ustalenia"
Strata netto zmniejszyła się z 1,6 mln zł w 2023 roku do 11 tys. zł w 2024 roku.
Stacja nie jest monitorowana przez Nielsena. W tym roku nadawca rozpoczął współpracę z GPW DAI przy dynamicznej podmianie reklam.
W ramówce kanału TBN Polska znajdują się programy religijne, historyczne, dokumentalne i dla dzieci, a także filmy fabularne i seriale. TBN Polska jest częścią międzynarodowej sieci kanałów telewizyjnych Trinity Broadcasting Network i jest dostępny m.in. w Orange, Vectrze i Toya.
Czytaj też: Republika i wPolsce24 miały mniej reklamodawców niż przed miesiącem
(MNIE, 13.08.2025)










