W informacjach lokalnych i regionalnych na czele Onet. Badanie Mediapanel
Liderem w kategorii serwisów lokalnych i regionalnych był Onet. Portal zanotował 8,39 mln realnych użytkowników (screen: wiadomosci.onet.pl/krakow)
Onet, Nasze Miasto i Wyborcza.pl znalazły się w lipcu w pierwszej trójce zestawienia najchętniej odwiedzanych serwisów z informacjami lokalnymi i regionalnymi.
Według danych z badania Mediapanel w lipcu 2025 roku liderem w kategorii serwisów lokalnych i regionalnych był Onet. Portal zanotował 8,39 mln realnych użytkowników, co stanowi wzrost o 21,66 proc. w porównaniu do czerwca br.
Czytaj też: Powstał anglojęzyczny serwis Defence24.com. Naczelnym Aleksander Olech
Na drugim miejscu uplasowały się serwisy Nasze Miasto z 6,76 mln użytkowników, odnotowując spadek o 2,51 proc. Trzecie miejsce zajęła Wyborcza.pl, którą w lipcu odwiedziło 5,74 mln użytkowników, co oznacza spadek o 6,28 proc.
Czwartą pozycję utrzymały regionalne i lokalne informacje TVN 24 z 4,94 mln użytkowników, notując największy wzrost w zestawieniu – 26,79 proc. Piąty był serwis informacji regionalnych i lokalnych "Super Expressu" z 3,30 mln realnych użytkowników, ze spadkiem o 4,51 proc.
W pierwszej dziesiątce znalazły się również:
• regionalne serwisy "Faktu" – 3,26 mln (spadek o 5,17 proc.),
• Trojmiasto.pl – 2,62 mln (wzrost o 3,25 proc.),
• "Dziennik Zachodni" – 2,10 mln (spadek o 12,92 proc.),
• "Gazeta Krakowska" – 1,97 mln (spadek o 4,32 proc.),
• "Gazeta Wrocławska" – 1,87 mln (wzrost o 0,16 proc.).
Onet, Nasze Miasto i Wyborcza.pl znalazły się w lipcu w pierwszej trójce zestawienia najchętniej odwiedzanych serwisów z informacjami lokalnymi i regionalnymi (screen: Mediapanel.pl)
Czytaj też: Interia.pl pierwszy raz wyprzedziła Onet.pl i Wp.pl w zestawieniu domen internetowych
(PAR, 17.08.2025)










