Agencja Value Media w 2024 roku zwiększyła przychody i zysk o 19 proc.
Zysk netto Value Media wzrósł z 7,86 mln w 2023 roku do 9,36 mln zł w 2024 roku (screen: valuemedia.pl)
Agencja mediowa Value Media uzyskała w 2024 roku 565,96 mln zł przychodów i 9,36 mln zł zysku netto.
Jak wynika ze sprawozdania finansowego złożonego przez spółkę w Krajowym Rejestrze Sądowym, jej przychody wzrosły o 19,06 proc. w porównaniu z 2023 rokiem.
Czytaj też: Agencja MullenLowe Media o połowę zwiększyła w 2024 roku przychody i zysk netto
Koszty działalności operacyjnej wyniosły 548,80 mln zł i były o 18,12 proc. wyższe niż rok wcześniej (464,59 mln zł). Na wynagrodzenia przeznaczono 9,64 mln zł wobec 6,53 mln zł w 2023 roku (o 47,63 proc. więcej).
Zysk netto zwiększył się o 19,09 proc. – z 7,86 mln zł w 2023 roku do 9,36 mln zł w 2024 roku.
Value Media rozpoczęła w 2024 roku współpracę z markami Żabka, Maczfit, Śnieżka, Thea, iSpot i Cortland oraz Hydrex, zakończyła zaś z Amicą. Wśród stałych klientów agencji są Media Expert, TUI, Uniqa, Suzuki, Biofarm, Wittchen, Orange, Komfort, Grupa CCC, Dan Cake.
Agencja Value Media zatrudnia 183 pracowników. Kieruje nią Rafał Wachnik, managing director.
Czytaj też: Papaya Films po raz drugi z rzędu wyróżniona globalnym tytułem AdGreen SuperUser
(MS, 22.07.2025)










