Papaya Films po raz drugi z rzędu wyróżniona globalnym tytułem AdGreen SuperUser
Papaya Films uplasowała się na trzecim miejscu na świecie (fot. materiały prasowe)
Papaya Films znalazła się wśród firm najczęściej używających kalkulatora śladu węglowego, zyskując tytuł SuperUsera AdGreen.
Międzynarodowa organizacja AdGreen, zrzeszająca domy produkcyjne, agencje oraz klientów promujących zrównoważoną produkcję reklamową, wydała najnowszy raport dotyczący mierzenia emisyjności za 2024 rok. Na liście stworzonej przez organizację znalazły się podmioty z Ameryki Północnej, Europy, Azji czy Australii.
Czytaj też: Agencja MullenLowe Media o połowę zwiększyła w 2024 roku przychody i zysk netto
Papaya Films po raz kolejny znalazła się wśród firm najczęściej używających kalkulatora śladu węglowego, zyskując tytuł SuperUsera narzędzia. Polski dom produkcyjny uplasował się na trzecim miejscu na świecie, awansując o jedną pozycję w stosunku do zeszłego roku.
Organizacja AdGreen wyróżniła również podmioty takie, jak: Hogarth, Havas London, Craft, Oliver, Prodigious, Else i Spindle.
Tytuł SuperUsera przyznawany jest firmom, które używają narzędzia w sposób najbardziej kompleksowy. Firmy, które obliczają ślad węglowy produkcji reklamowej, wprowadzają dane z wielu zakresów, m.in. transportu, cateringu, kostiumów czy zużycia energii na planie. Uzyskanie danych o generowanym śladzie węglowym dla wielu użytkowników narzędzia stanowi wstęp do dalszych działań prośrodowiskowych.
Czytaj też: Zysk agencji WebTalk skurczył się o 66 proc. "Straciliśmy ponad 2,5 mln zł w wyniku oszustwa"
(AMS, 21.07.2025)










