Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 21, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja MullenLowe Media o połowę zwiększyła w 2024 roku przychody i zysk netto

Przychody agencji wzrosły o 54,01 proc. w porównaniu z 2023 rokiem (fot. materiały prasowe)

Agencja mediowa MullenLowe Media w 2024 roku wypracowała 3,06 mln zł zysku netto przy 229,87 mln zł przychodów.

Ze sprawozdania finansowego złożonego w KRS wynika, że przychody agencji wzrosły o 54,01 proc. w porównaniu z 2023 rokiem.

Czytaj też: Agencja Wavemaker zwiększyła przychody o ponad 12,5 proc., choć zmniejszyła zysk

W ubiegłym roku zwiększyły się także koszty wytworzenia sprzedanych produktów – o 59,18 proc., do 204,19 mln zł.

Zysk netto agencji wyniósł 3,06 mln zł i był o 49,67 proc. wyższy niż w 2023 roku.

MullenLowe Media rozpoczął w 2024 roku współpracę z firmą Avon, która zrekompensowała utratę budżetu serwisu Vinted. Poza Avonem na skorzystanie z usług MullenLowe Media zdecydowała się Midea, producent pomp ciepła. Do klientów agencji należą m.in. ING Bank Śląski, Castorama, Vision Express, Yes Biżuteria i Goodvalley.

Agencją kieruje Ewa Góralska, managing directorka.

Czytaj też: Papaya Films po raz drugi z rzędu wyróżniona globalnym tytułem AdGreen SuperUser

(MS, 21.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.