W maju reklama outdoorowa dotarła do 29,2 mln Polaków. Badanie Mediapanel
Jak wynika z badania Mediapanel Gemiusa, w maju 2025 roku zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,3 proc., a liczba użytkowników osiągnęła 29,2 mln (fot. materiały reklamowe)
Jak wynika z badania Mediapanel Gemiusa, w maju 2025 roku zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,3 proc., a liczba użytkowników osiągnęła 29,2 mln. W kwietniu doszedł do 89,36 proc., zaś liczba użytkowników pozostała na podobnym poziomie. Liderem rynku pozostaje AMS.
Zasięg tradycyjnych nośników OOH (w populacji 7-75 lat) wyniósł 76 proc., a cyfrowych – 89,20 proc. W kwietniu br. było to odpowiednio 73,71 proc. i 88,30 proc.
Czytaj też: Czy marki naprawdę wiedzą, do kogo mówią? SW Research zbadała trafność komunikatów
Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej w obu miesiącach była na takim samym poziomie – 29,2 mln (15 mln mężczyzn i 14,2 mln kobiet).
Liderem rynku pozostaje AMS z liczbą 29,20 mln użytkowników i zasięgiem na poziomie 89,34 proc. (w kwietniu wynik ten wynosił również 29,20 mln użytkowników, a zasięg – 89,08 proc.).
Wiceliderem był Bauer Media Outdoor Poland (Clear Channel Poland). Jego zasięg w maju to 58,03 proc., a liczba realnych użytkowników wyniosła 18,96 mln. W kwietniu br. zasięg Clear Channel Poland był na niższym poziomie – 56,44 proc., zaś liczba realnych użytkowników osiągnęła 18,44 mln.
Czytaj też: Stowarzyszenie Producentów Reklamowych dokonało zmian w konkursie Crafty SPR Awards
Na trzecim miejscu jest Jet Line z 14,30 mln użytkowników i zasięgiem 43,77 proc. W kwietniu liczba użytkowników była nieco niższa – 13,91 mln, podobnie jak zasięg na poziomie 42,58 proc.
Czwarte miejsce należy do Synergic – z 6,12 mln użytkowników i zasięgiem 18,74 proc. W kwietniu firma odnotowała 5,3 mln użytkowników i zasięg na poziomie 16,44 proc.
Na piątym miejscu było Warexpo z 4,81 mln użytkowników i 14,74 proc. zasięgu, które od kwietnia zwiększyło liczbę użytkowników z 4,36 mln, a zasięg z 13,34 proc.
Czytaj też: Lunapark collective w finale międzynarodowego konkursu Collision Awards
(MS, 01.07.2025)










