Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 23, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Polska Codziennie" z największym wzrostem wpływów z reklam w maju

"Gazeta Polska Codziennie" miała w maju tego roku największy wzrost wpływów z reklam (fot. Radek Pietruszka/PAP)

Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Polskiej Codziennie" (Forum) były w maju tego roku o 136 proc. wyższe niż w tym samym miesiącu ub.r. Największy spadek – o 30,9 proc. – odnotował "Super Express" (Grupa ZPR Media) – wynika z danych cennikowych Kantar Media, nieuwzględniających rabatów.

"Gazeta Polska Codziennie" uzyskała z reklam w maju br. 4,32 mln zł, podczas gdy przed rokiem – 1,83 mln zł. O 5 mln zł większe wpływy miała "Gazeta Wyborcza" (Agora). W maju tego roku sprzedała reklamy za 19,96 mln zł, co oznacza wzrost o 34,1 proc.

Czytaj też: Jarosław Kurski zawiadamia prokuraturę po opublikowaniu jego rozmów z Giertychem

W maju br. wpływy reklamowe "Faktu" (Ringier Axel Springer Polska) wyniosły 4,26 mln zł (wzrost o 2,5 proc.), natomiast przychody "Super Expressu" (Grupa ZPR Media) wyniosły 3,17 mln zł (spadek o 30,9 proc.).

Wpływy z reklam "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor PL) sięgnęły w maju tego roku 15,90 mln zł (wzrost o 31,6 proc.), "Rzeczpospolitej" (Gremi Media) – 14,66 mln zł (spadek o 15,9 proc.).

Czytaj też: Stacja wPolsce24 zbiera 1 mln zł na studio z widokiem na Warszawę

(JF, 23.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.