"Fakty" najdroższe w lipcowym cenniku reklamowym TVN
Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy "Faktach" trzeba zapłacić 53,2 tys. zł (fot. Bartek Krupa)
W lipcowym cenniku reklamowym TVN najwyżej wyceniane są spoty przy "Faktach".
Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy "Faktach" trzeba zapłacić 53,2 tys. zł, o 13,9 proc. więcej niż w lipcu 2024 roku.
Czytaj też: TVN liderem oglądalności w paśmie "The Floor" – zarówno w grupie ogólnej, jak i rozliczeniowej
Wśród najwyżej wycenianych pozycji znalazły się też:
- "Sport" po "Faktach" – do 37,6 tys. zł (rok do roku 56 proc. w górę),
- "Pogoda" po "Faktach" – do 33,6 tys. zł (34,9 proc. w górę; rok temu serwis sportowy i pogodowy były emitowane przed "Faktami", a nie po nich, jak obecnie),
- serial "Na Wspólnej" – do 30,1 tys. zł (21,4 proc. w górę),
- czwartkowe powtórki "Kuchennych rewolucji" – do 28 tys. zł (spadek o 4,1 proc.),
- końcówka ostatniego sezonu "Milionerów" w TVN – do 28 tys. zł (w lipcu ub.r. nie było premier)
- i "Uwaga!" – też do 28 tys. zł (spadek o 15,7 proc., rok wcześniej program rozpoczynał się po "Faktach").
Prawa do "Milionerów" przejął Polsat, który prowadzi już casting dla uczestników. Z nieoficjalnych informacji "Presserwisu" wynika, że zdjęcia do teleturnieju mogą ruszyć w lipcu, a program może trafić do jesiennej ramówki Polsatu.
Czytaj też: Ponad 200 tys. widzów talk-show "Mówię Wam" Mateusza Hładkiego w TVN Siedem
(MNIE, 22.06.2025)










