Ewa Pajor, Urszula Dudziak i Sylwia Chutnik w kampanii promującej kobiece Euro 2025 w TVP
Za realizację kampanii odpowiada Biuro Reklamy i Marketingu Telewizji Polskiej we współpracy z domem mediowym Value Media (fot. materiały prasowe)
Telewizja Polska przygotowała kampanię promującą transmisje z Mistrzostw Europy w piłce nożnej kobiet.
W kampanii występują: piłkarka Ewa Pajor, piosenkarka Urszula Dudziak, aktorka Katarzyna Zielińska, piosenkarka Sylwia Przybysz, pisarka Sylwia Chutnik, a także dziennikarki sportowe TVP Paulina Chylewska, Sylwia Dekiert i Maja Strzelczyk. Hasło kampanii to: "Wszystkie gramy do jednej bramki".
"Kampania, oprócz aspektu sportowego, podkreśla kontekst społeczny: coraz większe zainteresowanie piłką nożną w wydaniu kobiecym, zwiększenie rozpoznawalności polskich reprezentantek w kraju i na świecie, stopniowe przełamywanie stereotypów" – podano w opisie kampanii.
Czytaj też: Republika ujawniła taśmy pochodzące z YouTube'a. Kpinom z jej śledztwa nie ma końca
Kampania ma być prowadzona w telewizji, kinach, stacjach radiowych, internecie, prasie kobiecej i outdoorze, w tym nośnikach DOOH i komunikacji publicznej.
Za realizację kampanii odpowiada Biuro Reklamy i Marketingu Telewizji Polskiej we współpracy z domem mediowym Value Media. Spot promujący akcję wyreżyserował Kamil Fortuna.
"Postanowiliśmy, że budżet, który przeznaczymy na promocję wydarzenia, będzie taki sam, jak podczas kampanii Euro 2024 (męskiego – przyp. red.)" – zapowiadała pod koniec kwietnia Joanna Kowalewska, starsza specjalistka ds. sprzedaży mediów interaktywnych w Biurze Reklamy i Marketingu TVP.
Piłkarska reprezentacja Polski kobiet w lipcu, po raz pierwszy w historii, wystąpi na piłkarskim Euro. TVP pozyskała wyłączne prawa do transmisji. Nadawca publiczny pokaże wszystkie mecze turnieju, rozgrywanego w dniach 2-27 lipca w Szwajcarii. Mecze Polek będą transmitowane w TVP 1 i TVP Sport.
Czytaj też: TVN 24 wyprzedził Interię w zestawieniu serwisów informacyjnych i publicystycznych
(MNIE, 20.06.2025)










