Cannes Lions: Srebro dla McCann Poland i Mastercard za kampanię "Public Money ATM"

Projekt zamienia bankomaty w narzędzia do głosowania na projekty z budżetu obywatelskiego (fot. materiały prasowe)
Agencja McCann Poland została nagrodzona Srebrnym Lwem w globalnym konkursie kreatywności Cannes Lions 2025.
Kampania McCann Poland "Public Money ATM" z MasterCard nagrodzona została w kategorii Direct – Large-Scale Media. Projekt zamienia bankomaty w intuicyjne narzędzia do głosowania na projekty z budżetu obywatelskiego.
Czytaj też: Dwa Brązowe Lwy dla DDB Warszawa i McDonald's za projekt Burger Drwala
Ponadto McCann Poland i Mastercard zakwalifikowały się na shortlistę w kategorii Sustainable Development Goals – Long Therm Brand Platform. Integralną częścią zgłoszenia są trzy kampanie z Polski, za kreację których odpowiada McCann Poland: "Where to Settle", "Room for Everyone" i "Public Money ATM". Pozostałe wspólnie zgłaszające agencje to McCann Bucharest, McCann Demabd London, McCann New York, MRM Germany Frankfurt.
(AMS, 18.06.2025)
