"Tele Tydzień" utrzymuje średnią sprzedaż powyżej 400 tys. egz. i pozostaje liderem
Średnia sprzedaż "Tele Tygodnia" to 403 140 tys. egz.
Liderem segmentu pism telewizyjnych pozostaje "Tele Tydzień", który w pierwszym kwartale 2025 roku sprzedawał się w ponad 403 tys. egz.
Średnia sprzedaż "Tele Tygodnia" (Wydawnictwo Bauer) wynosiła 403 140 tys. egz., o 7,9 proc mniej niż w pierwszym kwartale 2024 roku. Drugi tytuł w zestawieniu to "To & Owo" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 140 024 egz. (spadek o 8,1 proc.).
Czytaj też: Ponad 120 mln zł zysku netto Wydawnictwa Bauer w 2024 roku. Wszystko na dywidendy
Pozostałe tygodniki telewizyjne nie przekraczały progu sprzedaży 100 tys. egz. Ich wyniki:
- "Świat Seriali" (Wydawnictwo Bauer) – 46 793 egz. (spadek o 8,5 proc.),
- "Kurier TV" (Wydawnictwo Bauer) – 46 105 egz. (spadek o 16,1 proc.),
- "Program TV" (Press Media) – 32 440 egz. (spadek o 17,3 proc.).
Wśród dwutygodników telewizyjnych prowadzi "Tele Świat" (Wydawnictwo Bauer) – 154 727 egz. (spadek o 7,7 proc.).
Dalej są:
- "Tele Max" (Wydawnictwo Bauer) – 115 287 egz. (wzrost o 27,7 proc.),
- "TV 14" (Wydawnictwo Bauer) – 114 544 egz. (spadek o 5,5 proc.),
- "Super TV" (Wydawnictwo Bauer) – 47 156 egz. (spadek o 10,4 proc.),
- "Ekran TV" (Press Media) – 15 812 egz. (spadek o 13,6 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa
Czytaj też: Orlen: Polska Press znacząco poprawiła wyniki w pierwszym kwartale
(MZD, 01.06.2025)










