Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 01, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tele Tydzień" utrzymuje średnią sprzedaż powyżej 400 tys. egz. i pozostaje liderem

Średnia sprzedaż "Tele Tygodnia" to 403 140 tys. egz.

Liderem segmentu pism telewizyjnych pozostaje "Tele Tydzień", który w pierwszym kwartale 2025 roku sprzedawał się w ponad 403 tys. egz.

Średnia sprzedaż "Tele Tygodnia" (Wydawnictwo Bauer) wynosiła 403 140 tys. egz., o 7,9 proc mniej niż w pierwszym kwartale 2024 roku. Drugi tytuł w zestawieniu to "To & Owo" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 140 024 egz. (spadek o 8,1 proc.).

Czytaj też: Ponad 120 mln zł zysku netto Wydawnictwa Bauer w 2024 roku. Wszystko na dywidendy

Pozostałe tygodniki telewizyjne nie przekraczały progu sprzedaży 100 tys. egz. Ich wyniki:

  • "Świat Seriali" (Wydawnictwo Bauer) – 46 793 egz. (spadek o 8,5 proc.),
  • "Kurier TV" (Wydawnictwo Bauer) – 46 105 egz. (spadek o 16,1 proc.),
  • "Program TV" (Press Media) – 32 440 egz. (spadek o 17,3 proc.).

Wśród dwutygodników telewizyjnych prowadzi "Tele Świat" (Wydawnictwo Bauer) – 154 727 egz. (spadek o 7,7 proc.).

Dalej są: 

  • "Tele Max" (Wydawnictwo Bauer) – 115 287 egz. (wzrost o 27,7 proc.),
  • "TV 14" (Wydawnictwo Bauer) – 114 544 egz. (spadek o 5,5 proc.),
  • "Super TV" (Wydawnictwo Bauer) – 47 156 egz. (spadek o 10,4 proc.),
  • "Ekran TV" (Press Media) – 15 812 egz. (spadek o 13,6 proc.).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa

Czytaj też: Orlen: Polska Press znacząco poprawiła wyniki w pierwszym kwartale

(MZD, 01.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.