D&AD 2025: McCann Poland jedyną nagrodzoną polską agencją kreatywną

Kampania „Room for Everyone” promuje ideę biznesów komplementarnych (fot. materiały prasowe)
Firmy McCann Poland i Mastercard w tegorocznej edycji konkursu D&AD 2025 zdobyły Grafitowy i Drewniany Ołówek za projekt "Room for Everyone".
Grafitowy Ołówek przyznano w kategorii Direct / Products & Services, a Drewniany – w kategorii Direct/Digital.
Czytaj też: Patrycja Sawicka-Sikora po kilkunastu latach odchodzi z agencji PR Primoloko
Kampania "Room for Everyone" promuje ideę biznesów komplementarnych, które wzajemnie wzmacniają swoje działania, funkcjonując blisko siebie. Projekt powstał z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach.
D&AD jest uznawany za najbardziej prestiżowy i wymagający konkurs branżowy na świecie. D&AD Awards organizowany jest od 1962 roku.
Czytaj też: Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły w I kwartale 2025 o 4,3 proc.
(AMS, 26.05.2025)
