Bartek Klimaszewski wraca do McCann Poland, a Bartosz Jeglejewski nie jest już dyrektorem kreatywnym
Ostatnie cztery lata Bartek Klimaszewski pracował w Molecular Creative (fot. materiały prasowe)
Bartek Klimaszewski po czterech latach wrócił do McCann Poland jako executive creative director. Natomiast Bartosz Jeglejewski, dotychczasowy creative director, zakończył pracę na tym stanowisku, ale pozostanie współpracownikiem przy projektach.
Bartek Klimaszewski jest związany z branżą kreatywną od ponad 20 lat. Gdy ostatnio pracował w McCann Poland współtworzył kampanie dla Storytel, Pernod Ricard czy Mastercard. Przez ostatnie cztery lata pracował jako executive creative director w agencji Molecular Creative. Doświadczenie zdobywał również w takich agencjach jak: K2 Internet, Ogilvy & Mather czy Young & Rubicam.
Na nowym stanowisku Klimaszewski będzie odpowiadał przede wszystkim za kreację dla marek Mastercard i Santander – klientów, z którymi miał już okazję współpracować. Do jego zadań należeć będzie także rozwój nowego biznesu oraz działania w creative excellence w ramach regionalnych struktur McCann Worldgroup.
Bartosz Jeglejewski dołączył do McCann Poland w marcu 2024 roku. Wraz z zespołem zrealizował kampanie nagradzane w Cannes Lions. Otrzymał też tytuł Dyrektora Kreatywnego Roku w ostatniej edycji festiwalu Golden Drum.
(KAP, 09.09.2025)










