Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 24, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecze piłkarskiej reprezentacji Polski najdroższe w czerwcowym cenniku TVP

10 czerwca Polacy zagrają mecz eliminacyjny do mistrzostw świata z Finlandią (fot. Leszek Szymański/PAP)

Transmisje spotkań polskiej reprezentacji piłkarskiej są najwyżej wycenianymi pozycjami w cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na czerwiec.

10 czerwca Polacy zagrają mecz eliminacyjny do mistrzostw świata 2026 z Finlandią. Za najdroższe, 30-sekundowe spoty przy tym spotkaniu (sprzedaż łączona w TVP 1 i TVP Sport) trzeba zapłacić 249,8 tys. zł, a przy meczu towarzyskim z Mołdawią 6 czerwca – 172 tys. zł (też TVP 1 i TVP Sport).

Czytaj też: Wiosną "Tak to leciało!" w TVP 2 wybrało nieco więcej widzów niż jesienią

Rok temu najdroższe spoty w cenniku kosztowały 177,6 tys. zł (przy meczach towarzyskich reprezentacji Polski). Czas reklamowy przy Euro 2024 sprzedawano też w ramach odrębnej oferty. Ceny 30-sekundowych reklam w TVP 1 i TVP Sport wokół spotkań biało-czerwonych w fazie grupowej wyceniono na maksymalnie 549,6 tys. zł.

Poza meczami inne najwyżej oszacowane pozycje w cenniku na czerwiec 2025 to:

  • 62. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu w TVP 1 – do 103 tys. zł (rok do roku o 50,1 proc. więcej; najdroższy jest kabareton z 14 czerwca),
  • finał piłkarskiej Ligi Narodów z 8 czerwca z TVP 1 – do 57,6 tys. zł
  • i "Pogoda" po serwisie "19.30" w TVP 1 – do 52,6 tys. zł (21,3 proc. w dół).

Czytaj też: Serial historyczny "Królowie" będzie emitowany w TVP 1 tylko do końca maja

(MNIE, 24.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.