Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 24, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Astro z niewielkimi przychodami i stratą. Powodem brak umowy na "Familiadę"

Za produkcję "Familiady" odpowiada teraz FremantleMedia Polska (screen: Tvp.pl)

Bez umowy na produkcję "Familiady" dla TVP 2 przychody spółki Astro mocno spadły.

W pierwszym kwartale br. spółka odnotowała 62 tys. zł przychodów ze sprzedaży wobec 946 tys. zł w pierwszym kwartale 2024.

Czytaj też: Serial historyczny "Królowie" będzie emitowany w TVP 1 tylko do końca maja

Koszty sprzedanych produktów, towarów i materiałów zmalały z 489 tys. zł do 148 tys. zł. Wzrosły koszty ogólnego zarządu – o 5,9 proc., do 263 tys. zł.

Spółka Astro miała w pierwszym kwartale 369 tys. zł straty netto wobec 112 tys. zł zysku rok wcześniej.

"Głównym powodem obniżenia poziomu przychodów i w efekcie wygenerowania straty w raportowanym okresie był brak zawarcia kolejnej umowy z Telewizją Polską na produkcję teleturnieju »Familiada«" – podano w sprawozdaniu. Przypomnijmy, że tegoroczne odcinki produkuje FremantleMedia Polska. W marcu podawaliśmy, że Astro chce od TVP 15 mln zł odszkodowania za naruszenia autorskich praw majątkowych do scenografii i oprawy graficznej teleturnieju. Biuro prasowe TVP przekazało, że nadawca uznaje te roszczenia za bezzasadne.

"W marcu 2025 r. Astro S.A. wynajęła studio do filmu fabularnego firmie MTL Maxfilm Sp. z o.o. Ponadto Spółka nadal współpracuje z Ewą Kurzyńską przy paśmie sponsorowanym MedNews w kanale News 24. Z miesiąca na miesiąc przybywa chętnych z branży medycznej do udziału w programie" – podano.

Czytaj też: Średnia widownia programu "Rosół polski" w TVP 2 to 212 tys. osób

Spółka poinformowała też w raporcie, że po długotrwałym postępowaniu uzyskała warunki zabudowy dla planowanej inwestycji o nazwie "Artystyczna Praga". Inwestycja będzie polegała na rozbudowie nieruchomości należącej do Astro, znajdującej się przy ulicy Inżynierskiej 4 w Warszawie. Dodatkowe pięć kondygnacji budynku zostanie przeznaczonych na lokale mieszkalne.

Spółkę Astro kontrolują Ryszard Krajewski i jego rodzina. Spółka ma w portfolio m.in. kanał News 24, który nie jest monitorowany przez Nielsen Media.

Czytaj też: Ponad 1,4 mln widzów oglądało drugi sezon "Zatoki szpiegów" w TVP 1

(MNIE, 24.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.