OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 27, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN w paśmie serialu "Szpital św. Anny" wiceliderem rynku w 16-49 i 20-54

"Szpital św. Anny" to jedna z wiosennych nowości TVN (fot. Michal Stawowiak/Fokusmedia.com.pl)

Średnio 639 tys. widzów oglądało w TVN premierowy sezon serialu obyczajowego "Szpital św. Anny".

TVN nadawał go od 24 lutego do 23 kwietnia trzy razy w tygodniu: w poniedziałki, wtorki i środy – najpierw o 17.40, a później o 17.55. Najwięcej widzów – 750 tys. – przyciągnął odcinek z 9 kwietnia.

"Szpital św. Anny" wiosenną nowością TVN

Pokazując "Szpital św. Anny", TVN notował średnio 6,82 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 udział stacji wynosił 6,8 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 – 7,21 proc.

Czytaj też: TVN rezygnuje z "Milionerów". Program może przejść do Polsatu

W paśmie serialu TVN w grupie ogólnej był telewizją czwartego wyboru, uzyskując 6,5 proc. udziału. Był za to wiceliderem w grupach 16-49 (6,7 proc.) i 20-54 (7,04 proc.), przegrywając tylko z Polsatem (odpowiednio 12,67 proc. i 11,96 proc.).

"Szpital św. Anny" to jedna z wiosennych nowości TVN. W serialu występują m.in. Jolanta Fraszyńska, Joanna Liszowska, Julia Kamińska, Marta Wierzbicka, Klaudia Koścista, Ada Szczepaniak i Dorota Segda. "Godzina emisji ma związek z »Pierwszą miłością« (w Polsacie o 18 – przyp. red.), ale zakładam, że z serialami jest trochę jak w życiu. Pierwsza miłość nie trwa wiecznie" – mówiła w lutym "Presserwisowi" Lidia Kazen, dyrektorka kanałów TVN.

TVN – jeszcze zanim rozpoczął emisję premierowego sezonu – zdecydował o realizacji kolejnego. Do obsady drugiej serii dołączył Piotr Stramowski. "Chcemy dać sobie przynajmniej trzy sezony próby z tą produkcją, bo tyle zajmie budowanie widowni. Uważam, że »Szpital św. Anny« ma potencjał i jest to szansa na powrót jakościowego codziennego serialu telewizyjnego. Tego oczekują od nas widzowie, a takie seriale sprawdzają się również w streamingu" – tłumaczyła Lidia Kazen.

W pierwszym półroczu 2025 roku TVN miał średnio 6,2 proc. udziału w 4+ i 7,3 proc. w 16-59. 

Dane: Nielsen Media

Czytaj też: 877 tys. widzów wybrało nowy program TVN "Zróbmy sobie dom" z Joanną Koroniewską

(KOZ, 27.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.