Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał Zero z rekordowymi wynikami w kwietniu. Pomagają rozmowy z kandydatami na prezydenta

Rozmowa Krzysztofa Stanowskiego z Grzegorzem Braunem ma już ponad 2,4 mln wyświetleń (screen: YouTube/ Kanał Zero)

Krzysztof Stanowski 11 kwietnia poinformował, że Kanał Zero, którego jest założycielem, w kwietniu notuje rekordowe wyniki pod względem liczby wyświetleń. Pomagają w tym rozmowy z kandydatami na prezydenta. "Średnio 2,4 miliona wyświetleń dziennie ma Kanał Zero w kwietniu. Takich wyników jeszcze nigdy nie mieliśmy" – napisał Krzysztof Stanowski w serwisie X.

Kanał Zero przeprowadza wywiady z kandydatami na prezydenta, które cieszą się popularnością i są cytowane przez inne media. Rozmowa ze Sławomirem Metzenem z 26 marca do tej pory została wyświetlona ponad 2,8 mln razy. Natomiast program z Grzegorzem Braunem, zamieszczony 3 kwietnia, ma już ponad 2,4 mln wyświetleń.

Czytaj też: Eksperci o debacie TVP, Polsatu i TVN. "To nie była debata godna wzorca demokracji"

Debaty przedwyborcze w Końskich zorganizowane 11 kwietnia przez Republikę i wPolsce24 oraz TVP, w których Stanowski brał udział jako kandydat na prezydenta, przez 20 godzin wyświetlono ponad 2,1 mln razy.

Stanowski 1 kwietnia podał wyniki za marzec. "52,7 miliona wyświetleń Kanału Zero w marcu, co oznacza, że otarliśmy się o nasz rekord. Drugi wynik w historii, także drugi wynik pod względem przychodów wygenerowanych przez sam YouTube (jeszcze dokładnie nie jest to zliczone, ale wyjdzie jakieś 760 000 złotych)" – napisał w serwisie X.

Kanał Zero ma 1,61 mln subskrypcji.

Czytaj też: TVN nie będzie sprzedany i pozostanie w strukturach Warner Bros. Discovery. Jest komunikat

(MAK, 14.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.