Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program Marka Sierockiego "To jest grane" w TVP 2 wróci na piątkowy wieczór

Program "To jest grane" to m.in. przegląd list przebojów i rozmowy z artystami (screen: Vod.tvp.pl)

Na początku marca TVP 2 zmieni pasmo emisji programu "To jest grane" Marka Sierockiego.

Od początku tego roku cykl jest nadawany w soboty o 11.35, po "Pytaniu na śniadanie". Ostatnie premierowe wydanie w sobotnim pasmie zostanie nadane 8 lutego. Z kolei 7 marca w ramówce widnieje nowy odcinek w pasmie piątkowym o 22.45, czyli tym samym, w którym program nadawano jesienią 2024. Biuro prasowe TVP nie odniosło się do zmiany pory i dnia emisji programu.

Czytaj też: Wyniki oglądalności programu Marka Sierockiego "To jest grane" w TVP 2

Według Nielsen Media po pierwszych trzech odcinkach w sobotnim pasmie program miał średnio 230 tys. widzów.

Po zmianie władz w Telewizji Polskiej Marek Sierocki przestał pojawiać się w "Teleexpressie", gdzie od lat miał kącik muzyczny (zastąpił go Mateusz Jędraś). Nie prowadzi też już "Szansy na sukces" (do programu wrócił Artur Orzech). Razem z Aleksandrem Sikorą komentował także w poprzednich latach Konkurs Piosenki Eurowizji, ale do tej roli powrócił Artur Orzech. Sierocki dostał za to własny program pt. "To jest grane" m.in. z przeglądem list przebojów i rozmowami z artystami.

Czytaj też: TVP 1 przenosi "Raport specjalny" Bianki Mikołajewskiej z piątków na wtorki

(MNIE, 07.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.