Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 31, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Plus Minus" w zmienionym layoucie. Nowa rubryka Bogusława Chraboty

Okładka "Plus Minus" będzie drukowana w nowym layoucie i na uszlachetnionym papierze (fot. materiały prasowe)

Od 1 lutego "Plus Minus", weekendowy magazyn "Rzeczpospolitej", ukazywać się będzie w odświeżonej postaci. Okładka drukowana będzie na uszlachetnionym papierze, zmieniono jej makietę, wprowadzono zmiany w typografii i układzie graficznym całego magazynu.

W magazynie zmieni się układ felietonów. Dłuższe objętościowo będą teksty Kataryny. W najbliższym numerze ukaże się również felieton Marcina Kubego, który odpowiada ze recenzje kulturalne. Pojawią się też nowe rubryki, jak "Rzeczpospolita osobista" Bogusława Chraboty na ostatniej stronie.

Jak wyjaśnia Michał Szułdrzyński, redaktor naczelny "Rzeczpospolitej", zmiany mają podkreślić miejsce "Plusa Minusa" na rynku medialnym jako opiniotwórczego pisma dla polskiej inteligencji. "Chcemy nową, elegancką makietą podkreślić wysoką jakość materiałów oraz prestiż magazynu i tytułu" – wyjaśnia w komunikacie.

Magazyn poświęci więcej uwagi kulturze. "W literaturze, na platformach streamingowych, w galeriach sztuki tyle się dzieje. Liczę, że czytelnicy znajdą w »Plusie Minusie« cenną pomoc w poruszaniu się po tym bogactwie współczesnej kultury" - mówi, cytowany w komunikacie Jakub Cegieła, szef "Plusa Minusa".

Za nowy layout i typografię odpowiada Robert Wittek ze studia graficznego "Rzeczpospolitej".

(PAR, 31.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.