Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 09, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa telewizja lokalna w Poznaniu

Blisko 120 tys. zł pochłonie uruchomienie przez agencję reklamową Higher telewizji lokalnej w Poznaniu. Stacja rozpocznie nadawanie 1 kwietnia br.

ON TV będzie na początku zatrudniać 18 osób – w większości dziennikarzy lokalnych mediów. - Będziemy kanałem typowo lokalnym. Pomiędzy godz. 8 a 22 nadawane będą autorskie magazyny lifestylowe, programy informacyjne i publicystyczne, a także reality show o tematyce kulinarnej – mówi Michał Ciszak, dyrektor generalny ON TV. Stacja na początku obecności na rynku będzie dostępna jedynie dla 20 tys. gospodarstw domowych w południowych dzielnicach Poznania, korzystających z sieci kablowej Tesat. W przyszłym roku chce rozszerzyć swój zasięg poprzez umowy z innymi operatorami. Głównym źródłem przychodów ON TV mają być reklamy, natomiast w przyszłości także opłaty od operatorów. Telewizja zamierza w 2009 roku wprowadzić emisję zapachów, które będą towarzyszyć nadawanym programom: - Będziemy za darmo udostępniać naszym odbiorcom urządzenia wielkości odtwarzacza wideo, wydzielające przyjemne zapachy – zapowiada Michał Ciszak.

(AG, 09.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 09, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Związek Pracodawców Prywatnych Mediów protestuje przeciw wypowiedzi premiera

Związek Pracodawców Prywatnych Mediów zareagował oburzeniem na słowa premiera Jarosława Kaczyńskiego, który w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej" powiedział, że "najgorsza część PRL tworzyła media elektroniczne w III Rzeczypospolitej".

”Jest to teza nieprawdziwa i obraźliwa zarówno dla nadawców, jak i ich odbiorców” – napisano w oświadczeniu przesłanym wczoraj do Polskiej Agencji Prasowej, podkreślając, że prywatne media elektroniczne istnieją w Polsce od 16 lat i są jedną z podstawowych zdobyczy demokracji. Związek Pracodawców Prywatnych Mediów jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i skupia m.in. ITI, TVN, Polsat, Eurozet, Radiozet, UPC Polska. Zobacz też : Premier chce, by media ujawniały swoje pochodzenie

(AW, PAP, 09.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo