Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność "Kabaretowych przebojów" w Zoom TV dochodzi do średnio 77 tys. widzów

Na program zapraszają Katarzyna Skrzynecka i Piotr Gąsowski (fot. materiały prasowe)

Trzeci sezon "Kabaretowych przebojów" ogląda w naziemnym Zoom TV (Grupa Kino Polska) średnio ok. 70 tys. widzów.

Program jest nadawany w niedziele o 20, od 13 października. Pierwszy odcinek sezonu miał średnio 73 tys. widzów (0,56 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,26 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,37 proc. w komercyjnej 16-59), drugi – 77 tys. (odpowiednio 0,59 proc., 0,53 proc. i 0,50 proc.), a trzeci – 58 tys. (0,45 proc., 0,33 proc. i 0,42 proc.).

Czytaj też: Polsat pokaże wstrzymane w zeszłym roku odcinki "Kabaretu na żywo. Młodzi i moralni"

Dla porównania, we wrześniu Zoom TV notował średnio 0,61 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,55 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,65 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Wiosną br. całą drugą serię "Kabaretowych przebojów", której gospodarzem był Jerzy Kryszak, oglądało w Zoom TV średnio ok. 95 tys. widzów. Natomiast pokazywany jesienią 2023 roku pierwszy sezon, z gospodarzami Katarzyną Skrzynecką i Piotrem Gąsowskim, śledziło średnio 104 tys. widzów. W trzecim sezonie do programu powrócili Skrzynecka i Gąsowski.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: "Halo tu Polsat" w październiku z identyczną widownią jak we wrześniu

(MNIE, 03.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.