Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa ZPR Media uruchomi kolejne kanały FAST. Będą mieć profil muzyczno-rozrywkowy

We wrześniu uruchomiono: Super Express TV, Murator TV i Poradnik Zdrowie TV (screen: Mediateka.pl)

Grupa ZPR Media uruchomi kolejne kanały w modelu FAST, czyli darmowego przekazu internetowego z reklamami. Będą to stacje muzyczno-rozrywkowe.

Zbigniew Benbenek, główny akcjonariusz i przewodniczący rady nadzorczej Grupy ZPR Media, mówi "Presserwisowi", że nowe stacje w pewnym stopniu będą wizualizacją obecnego programu radiowego. W ramówce znajdą się bowiem audycje radiowe realizowane w wersjach wideo.

Stacje będą uruchamiane stopniowo

Będą to kanały: w formacie muzycznym radia Eska, czyli ze współczesnymi przebojami, z muzyką disco polo (oparty w części na Vox FM) i rock (grupa ma w portfolio Eskę Rock). Ich nazwy nie są jeszcze ustalone, ale będą bazować na markach grupy. Kanały będą uruchamiane stopniowo w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. Najpierw ruszą wersje testowe.

Czytaj też: Jarosław Sobierajewicz w nowej autorskiej audycji w radiu Eska Rock

We wrześniu uruchomiono już Super Express TV, Murator TV i Poradnik Zdrowie TV. Można je znaleźć w serwisie grupy Mediateka.pl. Dodatkowo bezpośrednie linki do przekazów są umieszczone na stronach Se.pl, Muratordom.pl i Poradnikzdrowie.pl.

Zbigniew Benbenek zaznacza, że te stacje cały czas działają jeszcze w wersjach demo. Trwają prace technologiczne, związane m.in. z dynamiczną podmianą reklam (DAI). Dopracowywanie projektów, też pod względem programowym, potrwa jeszcze pół roku. Docelowo mogą one pojawić się u zewnętrznych dostawców, ale do tego będą potrzebne koncesje Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

W przeszłości Grupa ZPR Media miała tradycyjne kanały telewizyjne, np. Nowa TV czy Polo TV, ale sprzedała je Grupie Polsat Plus.

Czytaj też: Sami przegrani. Krzysztof Gonciarz stracił na aferze Pandoragate, która go nie dotyczyła

(MNIE, 27.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.