Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN Media umożliwia zwiększenie zasięgu kampanii w tradycyjnych kanałach poprzez spoty DAI

Rozwiązania reklamy adresowalnej są stosowane przez grupę m.in. w naziemnej telewizji hybrydowej HbbTV (fot. materiały prasowe)

Biuro reklamy TVN Media wprowadza rozwiązanie Reach Boost, które umożliwia dobudowanie zasięgu kampanii w tradycyjnych kanałach poprzez emisję spotów w formule DAI, czyli dynamicznej podmiany reklam.

"Z dokładnością do pojedynczego telewizora możliwe jest wyselekcjonowanie urządzeń, które w danym czasie miały styczność z konkretną kampanią reklamową, a następnie stworzenie na tej podstawie profilu składającego się z urządzeń, w których dana reklama nie była dotychczas eksponowana. Do tej grupy celowany jest komunikat, co pozwala na selektywne i efektywne kosztowo dobudowanie zasięgu kampanii" - tak opisuje to TVN Media.

W związku z wprowadzeniem nowego produktu w TVN Media powstała komórka organizacyjna advanced advertising. Na jej czele stanął Piotr Wywrot, advanced advertising sales director. Z grupą jest związany od prawie 21 lat, ostatnio jako zastępca dyrektora działu sprzedaży TVN Media. Będzie podlegał Marcinowi Idzikowi, VP ad sales. Nowa jednostka będzie działać przede wszystkim na rzecz rozwoju reklamy adresowalnej.

Czytaj też: Widownia programu informacyjnego "Dzień w godzinę" w TVP Info

Produkt Reach Boost jest dostępny w ramach kanałów naziemnych TVN Warner Bros. Discovery, objętych usługą Addressable TV.

Rozwiązania reklamy adresowalnej są stosowane przez grupę m.in. w naziemnej telewizji hybrydowej HbbTV.

(MNIE, 17.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.