Zysk właściciela serwisu Zrzutka.pl  |  SFP wygrało w sądzie ze Skarbem Państwa  |  Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zysk właściciela serwisu Zrzutka.pl  |  SFP wygrało w sądzie ze Skarbem Państwa  |  Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zysk właściciela serwisu Zrzutka.pl  |  SFP wygrało w sądzie ze Skarbem Państwa  |  Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 01, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKO BP przeprowadził audyty. Pięć wniosków do prokuratury, w tym za działania marketingowe, sponsoring i zakup reklam

PKO BP poinformował, że skutkiem przeprowadzonych audytów były wnioski o nieprzyznanie absolutorium za 2023 rok dla byłych członków zarządu

PKO Bank Polski przeprowadził audyty dotyczące działalności spółki w okresie od 2016 do 2024 roku. Wyniki stanowią podstawę do złożenia pięciu zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Będą dotyczyć podejrzenia niegospodarności, a także nieprawidłowości w zarządzaniu, polityce kadrowej oraz obszarze nieruchomości - przekazał w komunikacie PKO Bank Polski.

Nieprawidłowości stwierdzone w ramach przeprowadzonych audytów dotyczą: zawierania umów z dostawcami, wydatków na kampanie reklamowe, umów sponsorskich, naruszenia regulacji podczas udzielania wsparcia przez Fundację PKO BP, nieefektywnego zarządzania nieruchomościami, współpracy z kontrahentami, zatrudniania pracowników oraz współpracowników.

PKO BP poinformował, że skutkiem przeprowadzonych audytów były wnioski o nieprzyznanie absolutorium za 2023 rok dla byłych członków zarządu PKO Banku Polskiego, a także spółek zależnych PKO BP Finat i PKO TFI. 

Audytowi poddano ok. 40 proc. wydatków na działania marketingowe, w tym działania sponsoringowe i zakup reklam. Audytorzy zwrócili uwagę na wzrost wydatków w 2019 i 2023 roku. Podczas kontroli wskazano również na przekazanie ok. 20 proc. budżetu w 2019 roku na stację TV, której oglądalność wynosiła 0,5 proc. widowni, przy jednoczesnej rezygnacji z reklam w stacjach o wysokiej oglądalności.

(MAC, 01.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.