Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 21, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"MasterChef" zaczął nowy sezon z liczniejszą widownią niż przed rokiem

W paśmie "MasterChefa" TVN był trzeci w grupie ogólnej i pierwszy w grupach 16-49 i 20-54 (fot. materiały prasowe)

13. edycję kulinarnego talent show "MasterChef" ogląda w TVN średnio 861 tys. widzów – o 34 tys. więcej więcej niż zgromadził początek programu przed rokiem.

TVN nową edycję "MasterChefa" pokazuje od 1 września w niedziele o 19.30, czyli pół godziny wcześniej niż poprzednie sezony. Pierwszy odcinek zgromadził 890 tys. widzów, drugi – 927 tys., a trzeci – 768 tys.

Czytaj też: Bikini reality "Hotel Paradise" w TVN Siedem z lepszym startem sezonu niż przed rokiem

Emitując program, TVN ma średnio 7,11 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 stacja notuje 9,75 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 – 9,51 proc.

W paśmie 19.30-21.07 TVN z 6,55 proc. udziału w grupie 4+ znalazł się za TVP 1 (10,83 proc.) i Polsatem (7,11 proc.). Prowadził natomiast w grupach 16-49 (9,02 proc.) i 20-54 (8,81 proc.).

W tym paśmie TVN zanotował spadek udziału w 4+ rok do roku – z 7,07 proc. do 6,55 proc. Stacja poprawiła wyniki w 16-49 (z 8,44 proc. do 9,02 proc.) i 20-54 (z 8,29 proc. do 8,81 proc.).

Przed rokiem 12. edycja "MasterChefa" emitowana była w niedziele o 20. Po trzech odcinkach program śledziło 828 tys. widzów.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w TTV z dwiema, a nie trzema premierami tygodniowo

(KOZ, 21.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.