Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stacja wPolsce24 (Fratria) ruszy 2 września. Emisja na ósmym multipleksie

Nowa stacja będzie dostępna na ósmym multipleksie (screen: Facebook/Telewizja wPolsce.pl)

Stacja informacyjno-publicystyczna wPolsce24 (Fratria) emisję na ósmym multipleksie telewizyjnym rozpocznie 2 września. Taką datę podano w spocie stacji umieszczonym w mediach społecznościowych.

Z koncesji wydanej spółce wynika, że po uzyskaniu zezwoleń m.in. technicznych emisja kanału wPolsce24 musi ruszyć nie później niż dwa miesiące od daty udzielenia koncesji, czyli od 2 lipca. Ogłoszona data 2 września to więc też termin wymagany właśnie w licencji na nadawanie.

Czytaj też: Audyt w Polskim Radiu chcą przeprowadzić cztery podmioty. Prezesura Kamińskiej pod lupą

Obecnie na ósmym multipleksie jest już emitowana plansza zapowiadającą start emisji.

Świrski nadał rygor natychmiastowej wykonalności

Fratria jako źródła finansowania nadawania kanału wPolsce24 we wniosku koncesyjnym wskazała posiadane środki własne oraz te, które będą pochodziły z długoterminowej pożyczki od jej wspólnika, spółki Apella. Koszty emisji naziemnej to ok. 18 mln zł za 10-letnią koncesję i dodatkowe opłaty dla spółki Emitel, operatora MUX.

Obecnie Fratria nadaje kablowo-satelitarny kanał Telewizja wPolsce.pl. Stacja wPolsce24 formalnie będzie nowym kanałem, bo w konkursie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nie można było startować z istniejącymi stacjami.

Czytaj też: Onet bez Andrzeja Gajcego. "Większy popyt na jakościowe dziennikarstwo"

Telewizja Republika, czyli drugi z podmiotów, który uzyskał koncesję na MUX 8 (na kanał Republika), miała krótszy czas na start – według koncesji było to 14 dni od daty jej udzielenia (od 2 lipca). Spółka wywiązała się z tego terminu, uruchamiając emisję 12 lipca.

Decyzji o udzieleniu koncesji Fratrii i Telewizji Republika na emisję na MUX 8 przewodniczący KRRiT Maciej Świrski nadał rygor natychmiastowej wykonalności. "W niniejszej sprawie nie ma wątpliwości, iż na obecnym polskim rynku medialnym niezbędnym jest zwiększenie pluralizmu poprzez wprowadzanie nowych nadawców, proponujących widzom dostęp do zupełnie nowych treści" – napisał w uzasadnieniu przewodniczący KRRiT.

Czytaj też: Kim jest Suwart. Dziennikarze WP obrywają, bo ich wydawca nie wyjaśnił do końca afery

(MNIE, 26.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.