Wydawcy mogą negocjować z BigTechami  |  Maleje widownia telewizji relacjonujących powódź  |  Drukarnie Polska Press wprowadzają rabaty  |  Dyrektorka marketingu Canal+ Polska  |  Ruszyły zdjęcia do drugiego sezonu "The Traitors. Zdrajcy"  |  TVN wiceliderem rynku  |  Vectra kupiła lokalnego operatora  |  Dziennikarze Grupy ZPR Media z reportażami  |  Nadawca stacji RPL FM – Radio Płock FM na plusie  |  Dział sprzedaży Radia Yanosik  |  Ogłoszono finalistów Nagrody Dziennikarskiej "Ślad" im. bp. Jana Chrapka  |  Agencja Ancymony  |  Wiceprezeska zarządu ds. komunikacji i PR w Superliga SA  |  Agencja Kerris zmieniła strukturę  |  Grupa IQFM konsoliduje działalności  |  Spotify opuszcza szefowa działu podcastów  |  Google dąży do oddalenia kolejnego pozwu i grzywny wynoszącej 7 mld funtów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawcy mogą negocjować z BigTechami  |  Maleje widownia telewizji relacjonujących powódź  |  Drukarnie Polska Press wprowadzają rabaty  |  Dyrektorka marketingu Canal+ Polska  |  Ruszyły zdjęcia do drugiego sezonu "The Traitors. Zdrajcy"  |  TVN wiceliderem rynku  |  Vectra kupiła lokalnego operatora  |  Dziennikarze Grupy ZPR Media z reportażami  |  Nadawca stacji RPL FM – Radio Płock FM na plusie  |  Dział sprzedaży Radia Yanosik  |  Ogłoszono finalistów Nagrody Dziennikarskiej "Ślad" im. bp. Jana Chrapka  |  Agencja Ancymony  |  Wiceprezeska zarządu ds. komunikacji i PR w Superliga SA  |  Agencja Kerris zmieniła strukturę  |  Grupa IQFM konsoliduje działalności  |  Spotify opuszcza szefowa działu podcastów  |  Google dąży do oddalenia kolejnego pozwu i grzywny wynoszącej 7 mld funtów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawcy mogą negocjować z BigTechami  |  Maleje widownia telewizji relacjonujących powódź  |  Drukarnie Polska Press wprowadzają rabaty  |  Dyrektorka marketingu Canal+ Polska  |  Ruszyły zdjęcia do drugiego sezonu "The Traitors. Zdrajcy"  |  TVN wiceliderem rynku  |  Vectra kupiła lokalnego operatora  |  Dziennikarze Grupy ZPR Media z reportażami  |  Nadawca stacji RPL FM – Radio Płock FM na plusie  |  Dział sprzedaży Radia Yanosik  |  Ogłoszono finalistów Nagrody Dziennikarskiej "Ślad" im. bp. Jana Chrapka  |  Agencja Ancymony  |  Wiceprezeska zarządu ds. komunikacji i PR w Superliga SA  |  Agencja Kerris zmieniła strukturę  |  Grupa IQFM konsoliduje działalności  |  Spotify opuszcza szefowa działu podcastów  |  Google dąży do oddalenia kolejnego pozwu i grzywny wynoszącej 7 mld funtów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fast Company nagrodziła McCann Poland i Mastercard za wspólną kampanię

Kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" powstała jako odpowiedź na kryzys uchodźczy wywołany inwazją Rosji na Ukrainę (fot. materiały prasowe)

Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCann Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024 przyznawaną przez magazyn Fast Company.

Kampania została wyróżniona za unikalne podejście do problematyki wyboru miejsca do życia oraz wykorzystanie technologii i danych analitycznych. Celem jest dostarczenie użytkownikom spersonalizowanych rekomendacji. Jury Fast Company doceniło kampanię za jej innowacyjność, zaangażowanie społeczne oraz skuteczność w kształtowaniu decyzji konsumentów.

Czytaj też: Pięć produkcji Papaya Films na short liście festiwalu Conero Film+ ADVC

Kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" powstała jako odpowiedź na kryzys uchodźczy wywołany inwazją Rosji na Ukrainę.

Fast Company Innovation by Design Awards to wyróżnienie w dziedzinie designu i innowacji, przyznawane projektom, które łączą estetykę z funkcjonalnością oraz mają realny wpływ na społeczeństwo.

Czytaj też: Marcin Ochmański odchodzi z Warexpo. Był prezesem firmy przez 9 lat

(AMS, 30.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.