Zysk właściciela serwisu Zrzutka.pl  |  SFP wygrało w sądzie ze Skarbem Państwa  |  Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zysk właściciela serwisu Zrzutka.pl  |  SFP wygrało w sądzie ze Skarbem Państwa  |  Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zysk właściciela serwisu Zrzutka.pl  |  SFP wygrało w sądzie ze Skarbem Państwa  |  Grupa ZPR Media uruchomiła sześć kanałów  |  Totalizator Sportowy wybrał  |  Serial Maxa będzie mieć kontynuację  |  Widownia reaktywowanego "Must be the music" w Polsacie  |  Drugi sezon "Profilerki" w TVP  |  Rekonstrukcja Cyfrowa TVP poszerza grono prowadzących  |  Oglądalność "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf"  |  Nowy wideopodcast Interii  |  Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego  |  Burda Media Polska otwiera nowe studio  |  Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej przyjmuje wnioski na stypendia dziennikarskie  |  Fabryka Marketingu i Sigma Bis  |  Nowa konsultantka w Stars  |  Plej uruchamia program  |  Puma z największą w historii firmy globalną kampanią reklamową  |  Dziewięciu dziennikarzy aresztowanych za relacjonowanie protestów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Królik Bugs przeprowadza dla Eurosportu wywiady podczas igrzysk w Paryżu

Królik Bugs przeprowadza dla Eurosportu wywiady ze sportowcami. Rozmawiał m.in. z polskim siatkarzem Jakubem Kochanowskim (screen: YouTube/Eurosport Polska)

Warner Bros. Discovery "zatrudnia" Królika Bugsa jako występującego gościnnie reportera podczas relacji Eurosportu z Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu.

Bugs, którego siedziba mieści się w tajnej lokalizacji w Paryżu, przeprowadza wywiady ze sportowcami z całego świata wraz z wewnętrznym zespołem ekspertów Eurosportu. Treści są częścią codziennych lokalnych programów nadawcy.

"Królik Bugs to kultowa postać"

Rola Królika Bugsa jako gościnnego reportera stanowi kontynuację współpracy Looney Tunes ze sportem w ogóle, a także Eurosportem i igrzyskami. "Looney Tunes: Sports Made Simple" pojawił się w cotygodniowym programie Eurosportu "Power of the Olympics". 90-sekundowe klipy obejmują różne dyscypliny sportu.

Czytaj też: TVN 24, Polsat News i TVP Info z programami na temat igrzysk olimpijskich

"Naszą ambicją jest, aby relacje z Paryża 2024 były świeże, zabawne i wciągające. Bugs to kultowa postać, która wykracza poza sport i jestem pewien, że jego niepowtarzalny styl utrzyma naszych gości w dobrym nastroju i przyniesie odrobinę radości tym, którzy kochają sport i rozrywkę" – obwieścił Scott Young, wiceprezes grupy ds. treści, produkcji i operacji biznesowych w WBD Sports Europe

W latach 90. Cartoon Network, obecnie będąca częścią Warner Bros. Discovery, stworzyła Space Ghost (serial "Kosmiczny Duch"), superbohatera z kreskówek, który stał się gospodarzem talk-show. Seria trwała pięć lat, po czym została wznowiona w nocnym bloku programowym stacji Adult Swim.

Czytaj też: Przewodniczący KRRiT Maciej Świrski interweniuje ws. zawieszenia Przemysława Babiarza

(MAC, 29.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.