Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W TVP widownia meczu o wszystko mniejsza niż meczu otwarcia Euro 2024

Polska przegrała drugi mecz z Austrią 1:3 (screen: YouTube/TVP Sport)

Drugi mecz Polaków na Mistrzostwach Europy w piłce nożnej do TVP 1 i TVP Sport przyciągnął 8,7 mln widzów (z uwzględnieniem widowni poza domem), czyli o ok. 400 tys. mniej niż pierwszy.

Spotkanie Polska – Austria w piątek 21 czerwca o 18 przyciągnęło do TVP 1 średnio 5,71 mln widzów, a do TVP Sport kolejnych 1,51 mln widzów. TVP 1 i TVP Sport, transmitując mecz, osiągnęły razem 65,61 proc. udziału w widowni telewizyjnej (71,4 proc. w grupie komercyjnej 16-59). Z kolei dodatkowe 1,5 mln stanowiła widownia spotkania poza domem (OOH).

Czytaj też: Pierwszy mecz Polaków na Euro 2024 oglądało 7,56 mln widzów w TVP 1 i TVP Sport

Dla porównania pierwszy mecz Polaków z Holandią (w niedzielę 16 czerwca o 15) wybrało w TVP 1 i TVP Sport 9,1 mln widzów (z OOH), z czego 7,56 mln przed telewizorami w domach, co przełożyło się na 65,94 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 70,94 proc. w 16-59.

Trzeci – i ostatni – mecz na Euro 2024 biało-czerwoni rozegrają z Francją we wtorek 25 czerwca o 18.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Sprawdziliśmy, jak są oglądane mecze Euro 2024. Wyniki 12 spotkań pierwszej kolejki

(KOZ, 25.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.