Temat: kampania społeczna

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firmy włączają się w kampanię społeczną UOKiK o bezpiecznym inwestowaniu

Spoty kampanii są nieodpłatnie emitowane przez media publiczne (screen: YouTube/Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK))

Kolejne firmy i media dołączyły do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów "Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!".

Kampania wystartowała w Światowy Dzień Konsumenta i ma na celu zwiększanie świadomości konsumentów i bezpieczeństwa ekonomicznego Polaków. Działania zwracają uwagę, że działania inwestycyjne mogą być reklamowane przez znane osoby, których wizerunek wykorzystywany jest bezprawnie.

Czytaj też: Agencja Mufu autorem kampanii realizowanej w social mediach dla Komisji Europejskiej

Wśród firmy współpracujących z UOKiK znajdują się stacje telewizyjne (takie jak Comedy Central, MTV Polska), stacje radiowe, serwisy internetowe czy organizacje branżowe. Do akcji dołączyła również sieć sklepów Carrefour, a informacje o kampanii pojawią się we wszystkich sklepach sieci w Polsce, a także mediach społecznościowych oraz na jej stronie internetowej.

Spoty kampanii są nieodpłatnie emitowane przez media publiczne na podstawie art. 31 c Ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, a także przez nadawców komercyjnych oraz instytucje i podmioty, które zgodziły się na bezpłatne wsparcie kampanii.

Czytaj też: Konkurs AD WO/MAN 2023 rozstrzygnięty. Jerzy Hołub AD Marketerem 2023

(KAP, 15.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.